[Prijsvraag] Vuurwerkfeestje.nl - Win één van de 2 dikke compounds!

Het moment dat je je beseft dat de buren gaan emigreren..... en je vond ze net zo gezellig..

Bijlagen

• Vuurwerkfeestje-caption1-vuurwerkcrew.jpg
    Vuurwerkfeestje-caption1-vuurwerkcrew.jpg
    3,5 MB · Weergaven: 3
Het moment waarop je je beseft dat je voorpagina nieuws hebt behaald met de volgende krantenkop: Rave Nation knalt door- het ultieme Vuurwerkfeestje begint hier!!

Vuurwerkfeestje-caption1-vuurwerkcrew.jpg

Nog ff 1 in the aftermath...omdat het kan.
Aangezien maar 1 inzending telt;

Zo'n grote doos en toch nog wat voelen!
Ik had ook van die foute inspiratie momenten. "Deze doos is nog groter dan die van m'n vrouw", "zie zo'n grote doos maar eens nat te houden" en nog wat meer van die dingen maar uiteindelijk besloten om het toch nog maar een beetje beschaafd te houden :wink:

Ik had ook van die foute inspiratie momenten. "Deze doos is nog groter dan die van m'n vrouw", "zie zo'n grote doos maar eens nat te houden" en nog wat meer van die dingen maar uiteindelijk besloten om het toch nog maar een beetje beschaafd te houden :wink:
Why, echt why?! :d

De beschaafdheid is hier toch al vaak ver te zoeken...

Oook nog even een nabrander die in me opkwam,en ja ik weet dat ik daar eerder mee had moeten komen:

Vuurwerkliefhebber door vrouw uit huis gezet nadat ze al z'n bestel lijsten had gevonden,hij mocht tijdelijk overnachten bij vuurwerkfeestje in de winkel. :d
vuurwerkfeestje-caption2-vuurwerkcrew-jpg.1817868

Back
Bovenaan