[Prijsvraag] Evolution Fireworks 2015 [WINNAARS BEKEND!]

Paar minuutjes en dan zet ik alles online, de winnaars zijn geloot, ik doe nog even een final check!

De winnaars zijn bekend!!! Van harte gefeliciteerd en geniet van die geweldige prijzen!

1e prijs: de GEHELE Profire Line à € 464,25 - lars1980
2e prijs: de GEHELE Evolution Line à € 320,30 - Pyrobrian
3e prijs: de GEHELE Sunbeam Collection à € 211,85 - Killerbee
4e prijs: de GEHELE Fast or Furious Collection à € 162,50 - Rendier
5e prijs: de GEHELE Thunderstorm Collection à € 147,10 - pyr0

Jullie ontvangen later vandaag een mail met meer informatie.

En natuurlijk de antwoorden, want er is al veel over gesproken! Er zijn soms meerdere antwoorden mogelijk geweest (tijdelijk), maar dan werd er natuurlijk goedgekeurd wat er op het moment van inzending als antwoord mogelijk was. :wink:

1. Hoeveel losse cakes heeft Evolution Fireworks in het assortiment? 35 (de eerste dagen is het antwoord 36 ook goedgekeurd, was via VWC als antwoord nog mogelijk, is daarna aangepast)
2. Welke cake heeft artikelnummer SD-04? Crackling Purple (Glittering Dahlia is ook goedgekeurd, had je op uit kunnen komen via de Evolution website, maar dat klopt niet meer)
3. Hoeveel kosten alle Sunbeam cakes samen, uitgaande van de adviesprijs? € 211,85
4. Hoeveel schoten hebben alle showboxen samen? 370
5. Welke Profire Line cake kost € 45,00? Violet Waterfalls
6. Hoeveel kosten alle Stardust Collection cakes samen, uitgaande van de adviesprijs? € 147,35 (de eerste dagen zijn andere antwoorden goedgekeurd, prijzen kwamen niet overeen tussen website Evolution en VWC, is later recht getrokken)
7. Hoeveel cakes zitten er in een karton Crown Flowers? 4
8. Welke kleur is typerend voor het label van de Fast or Furious 3? Groen
9. Hoeveel dealers wil Evolution Fireworks door heel Nederland hebben? 40
10. Hoe lang kan je je vuurwerk aansteken met één Portfire? 8 minuten (ook antwoorden met 9 - 10 minuten zijn goedgekeurd, was op basis van film ook mogelijk)
11. Met welke importeur heeft Evolution Fireworks een samenwerking? Pangu
12. Welke cakebox bevat in totaal 2.147 gram kruit? Festival Show 150
13. In welk jaar zijn de eerste Evolution Fireworks cakes op de Nederlandse markt gekomen? 2011
14. Welke cake heeft het effect "Crackling tail to Ti-flower willow with white glitter"? Flashing Flower
15. Welke cake van Evolution Fireworks is het meest bekeken op Vuurwerkcrew.nl? Titanium Thunder

In ieder geval alle antwoorden goed :D

Gefeliciteerd prijswinnaars.

Hopelijk heb ik bij de overige prijsvragen wel geluk :D

Ouch, 3 fouten :p, gefeliciteerd winnaars!

Zelf het Fairytail assortiment bij vraag 4 erbij geteld, dom dom. Bij vraag 11 dacht ik iets gelezen te hebben over Katan, vond deze erg moeilijk. Bij vraag 13 zat ik er 2 jaar naast met 2013. Helaas pindakaas.

Bezoek Evolution Fireworks - 31 augustus 2013

*Vandaag ben ik langsgeweest bij Evolution Fireworks, een nieuwe speler op de markt als importeur.

///

Door dit stukje vraag 13 verkeerd ingevuld, niet verder gekeken.
Was er nog zo van overtuigd dat ik ales goed had haha.

Hoeveel mensen hebben meegedaan? Volgens mij de meeste ooit bij een prijsvraag of niet?

Bezoek Evolution Fireworks - 31 augustus 2013

*Vandaag ben ik langsgeweest bij Evolution Fireworks, een nieuwe speler op de markt als importeur.

///

Door dit stukje vraag 13 verkeerd ingevuld, niet verder gekeken.
Was er nog zo van overtuigd dat ik ales goed had haha.

Hoeveel mensen hebben meegedaan? Volgens mij de meeste ooit bij een prijsvraag of niet?

Zeker gezien het aantal vragen waar je echt even de tijd voor moest nemen, is het aantal inzendingen bijzonder hoog. In totaal 156 inzendingen waarvan dus 52 met 100% score. :D

Zeker gezien het aantal vragen waar je echt even de tijd voor moest nemen, is het aantal inzendingen bijzonder hoog. In totaal 156 inzendingen waarvan dus 52 met 100% score. :D

Beter!
Volgende keer graag de prijsvraag inrichten met een vraag die alleen ik goed heb ;) (ervan uitgaande dat ik de overige ook goed heb, natuurlijk :D))

Back
Bovenaan