Prijsvraag Discovery Channel

Mijn vriendin heeft ook gewonnen, wij gisteren naar de dealer toe (Blaxx in Leiden) zei de medewerker: "Ja ik heb vernomen dat je de 29e na 11.00 uur maar even terug moet komen en dan krijg je volgens mij gewoon je prijs." Zonder dat er iets geactiveerd werd of iets. Die jongen wist het volgens mij zelf ook niet zeker dus hebben we maar een mailtje gestuurd hoe of wat en het schijnt dat we gewoon de prijs krijgen zonder dat hij geactiveerd hoefde te worden.

Mijn dealer reageerd niet meer op mijn mail. Hij verzocht mij om hem even door te sturen, dus dat maar gedaan. Nu verneem ik er niks meer van..

toch leuk dat er zoveel vuurwerk weggegeven wordt, het gaat niet even om 3 potjes ofzo. 't Zijn dan wel niet de hardlopers die ze weggeven natuurlijk en 't is met achterliggende gedachten :wink: maar 't is in ieder geval niet beperkt tot 3 man die een potje winnen ofzo, komt heel wat meer bij kijken hier, leuk :)

Inmiddels is het de 28e en ik verwacht toch echt wel dat ze vandaag of morgen bekend gaan maken wie er met de hoofdprijs vandoor gaat. Als ik zo kijk naar de waarde van de prijs dan zal het wel zoiets als het Dikke Sjaken Pakket van Zena zijn:

dikke%20sjaken%20pakket-500x500.jpg

Ik heb ook de mail gehad dat als je nog geen prijs gewonnen hebt, je nog steeds kans maakt op de hoofd prijs. Het lijkt mij dus, dat de genen die wat gewonnen hebben, NIET meer kans maken op de hoofd prijs, dus dat het groepje uitgedunt is, en dat daar uit de winnaar wordt getrokken.

Ik ben benieuwd!

Zoals ik het lees dan maakt iedereen nog kans. Dus ook als je al een cake van 89 euro hebt gewonnen, dan maak je nog kans op de hoofdprijzen.

Ik heb ook de mail gehad dat als je nog geen prijs gewonnen hebt, je nog steeds kans maakt op de hoofd prijs. Het lijkt mij dus, dat de genen die wat gewonnen hebben, NIET meer kans maken op de hoofd prijs, dus dat het groepje uitgedunt is, en dat daar uit de winnaar wordt getrokken.

Ik ben benieuwd!

Zoals ik het lees dan maakt iedereen nog kans. Dus ook als je al een cake van 89 euro hebt gewonnen, dan maak je nog kans op de hoofdprijzen.

Voor beide valt wat te zeggen. We shall see!! Ik heb in ieder geval nog geen mail gehad dat de hoofdprijs inmiddels is gevallen.

Hier ook nog geen mail gehad, net nog even gekeken. Duurt allemaal wel erg lang inderdaad zeg.

Het lijkt mij dat ze iedereen wel even mailen, dat zou wel zo aardig zijn. De actie loopt tot 24.00, dus daarna zullen ze wel de winnaars bekend maken.

Back
Bovenaan