[PRIJSVRAAG] Dikke kleuren jongûûh

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank jullie wel allemaal. Voor de vele felicitaties en lieve berichten. Wat een toffe plek hier op het forum.
Dit jaar in januari ben ik lid geworden en heb inmiddels 876 berichten geplaatst en die ook nog eens 1000 keer gewaardeerd zijn.

Door alle uren die ik hier besteed heb, heb ik zo veel leuke contacten gemaakt, ontzettend veel kennis opgedaan (wat voor mijn werk heel handig is), ben ik geholpen, heb ik mensen kunnen helpen, maar heb ik met name ontzettend genoten van alle prachtige vuurwerkfilmpjes gemaakt bij shows in en buiten Nederland of F2 vuurwerk in de straat. Iedereen die zijn producten of shows filmt, post of zijn ongezouten mening geeft: bedankt!

Mijn collectie dit jaar is groter dan ooit tevoren en ik kijk er dan ook erg naar uit om die hele 24,9 kg aan vuurwerk op te mogen halen, een plekje te geven en de lucht in te mogen jagen.

Om dan als klap op de vuurpijl ook nog een prijs te winnen is toch wel ontzettend gaaf.

Ps: mijn vrouw reageerde een stuk minder enthousiast op de winst van de prijsvraag en ik quote: “had je nog niet genoeg dan?”

IMG_9946.jpeg

Vandaag mocht ik mijn prijs ophalen. Vanwege afkeur/leveringsuitdagingen was het helaas niet mogelijk om de CotT mee te krijgen.
In plaats daar van kreeg ik de Megatron 500. Een voor mij totaal onbekend assortiment en ik verheug me er dan ook op om als eerste hier beelden van te mogen maken!
Opgehaald bij @vuurwerkdumperleider en dat was een toffe toko! Het zou leuk zijn als zij wat actiever worden op het forum want ze hebben een prachtig assortiment!

Rubro bedankt voor deze mooie prijs! Hier gaan wij in de straat enorm van genieten.

Bekijk bijlage 1807007

Vandaag mocht ik mijn prijs ophalen. Vanwege afkeur/leveringsuitdagingen was het helaas niet mogelijk om de CotT mee te krijgen.
In plaats daar van kreeg ik de Megatron 500. Een voor mij totaal onbekend assortiment en ik verheug me er dan ook op om als eerste hier beelden van te mogen maken!
Opgehaald bij @vuurwerkdumperleider en dat was een toffe toko! Het zou leuk zijn als zij wat actiever worden op het forum want ze hebben een prachtig assortiment!

Rubro bedankt voor deze mooie prijs! Hier gaan wij in de straat enorm van genieten.

Ik dacht eerst dat er op die doos "Magnetron" stond. 🤣
Geniet ervan!

Eddy.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan