Krammetjes
VWC lid
Zo eindelijk tijd om het antwoord in te sturen. Super dikke prijs weer en een leuke puzzel 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tot je het ziet..Je zou denken dat ie makkelijk zou zijn, alleen het woord in elkaar puzzelen vergt meer hersencapaciteit dan de antwoorden op 1 t/m 8.. kan er niks van maken
Heb voor elke ‘vraag’ 3 of 4 antwoorden op 1tje na.. maar dan nog zie ik niks met 8 letters.. of ik heb wat antwoorden fout, of ik ben niet gemaakt voor dit soort puzzels.. handdoek gaat bijna in de ringTot je het ziet..![]()
Kan je voor mij dan ook een letter G van Gestoord (heey 8 letters) halen? want dat ben ik inmiddels wel van deze puzzel.. wtf joh…Nou nou, na lang prutsk*tten heb ik het antwoord gevonden.
Aangezien ik de AH toch uit het raam zie, ik ga een lekkere chocolade letter G halen en die naar binnen proppen.
Prut vuurwerk.
Hou het simpel!Heb voor elke ‘vraag’ 3 of 4 antwoorden op 1tje na.. maar dan nog zie ik niks met 8 letters.. of ik heb wat antwoorden fout, of ik ben niet gemaakt voor dit soort puzzels.. handdoek gaat bijna in de ring