Prijsvraag 8 Vuurwerkplanet.nl

Jawel, de digitale (en analoge) zolder is hier ook afgestoft.

Enerzijds leuk, mooie herinneringen, anderzijds een hoop vergane glorie. Romeinse kaarsen, pijlen, das war einmal.

(O.a.) Lesli vuurwerk uit mn collecties 2002, 2003 en 2004
Bekijk bijlage 1816147
Mijn all time favourite uit het verleden; de "merkloze" Giant Surprise:
Bekijk bijlage 1816148
Grand prix collection
Bekijk bijlage 1816149

Blizzardball en powerball rockets, naast de kingsize. Grappige anekdote, de kleinste (blizzardball) deden het het best, aangezien de andere zo ongeveer de stratosfeer in gingen...
Bekijk bijlage 1816150
Supertof dat je deze foto's nog hebt zeg!! Ik heb echt zulke nostalgische herinneringen aan al deze labels. Eerste vuurwerk waar ik kennis mee maakte. Thanks voor het delen!

• Like
Waarderingen: GMP
Heb helaas te weinig zelf op beeldstaan! Maar in 2007 ooit met mijn broers met prijsvraag 1000€ aan vuurwerk gewonnen bij “knalfords” de foto van die collectie staat nog in mn geheugen helaas niet meer digitaal…
Toen was ik 7, de ingestuurde foto is gemaakt met een trotse jongen die van zijn eerste gewerkte geld “heel veel” vuurwerk had gehaald! Alles lekker thuis uitstallen en de voor pret was alleenal fantastisch! Dit was 2015 dacht ik! Het blijft altijd een kind in de snoepwinkel!

Ik word ook al blij om de rest van de fotos te zien hoe gelukkig men is, daarom kan ik mij dat verbod ook totaal niet inbeelden!

Bijlagen

• IMG_1522.jpeg
    IMG_1522.jpeg
    192,9 KB · Weergaven: 1
Back
Bovenaan