Prijsvraag 8 Vuurwerkplanet.nl

Na iedere prijsvraag sluiting hele discussie's over de juiste antwoorden....
En nu blijft t stil ?

Ben wel benieuwd welke foto nou echt de mooiste was.
Al waren er ook een aantal foto's met ook nog een heel goed verhaal/uitleg erbij.

Volgens mij is het gewoon en loting dus het gaat niet om de mooiste foto?

'Wij loten uit alle juiste inzendingen telkens 1 winnaar. Deze winnaar wordt in de dagen nadat de prijsvraag afgelopen is bekend gemaakt.'

Uiteraard wel benieuwd wat iedereen de mooiste vind! :thumbsup:

Vraag me af of er echt gekozen wordt op mooiste/leukste, of gewoon weer random onder alle deelnemers/posters.

Heb namelijk ook veel foto's langs zien komen van shows, leuk, mooi, maar m.i. niet O&N gerelateerd.

Volgens mij is het gewoon en loting dus het gaat niet om de mooiste foto?

'Wij loten uit alle juiste inzendingen telkens 1 winnaar. Deze winnaar wordt in de dagen nadat de prijsvraag afgelopen is bekend gemaakt.'

Uiteraard wel benieuwd wat iedereen de mooiste vind! :thumbsup:
Laten we hopen dat er gewoon wordt gekeken naar de mooiste foto's. Als het daadwerkelijk een loting is, dan heeft degene die zoveel mogelijk heeft ingestuurd natuurlijk veel meer kans. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling van deze opdracht.

Laten we hopen dat er gewoon wordt gekeken naar de mooiste foto's. Als het daadwerkelijk een loting is, dan heeft degene die zoveel mogelijk heeft ingestuurd natuurlijk veel meer kans. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling van deze opdracht.

Zo lees ik het toch echt op pagina 1... Maar ik kan het fout hebben.

Back
Bovenaan