[Prijsvraag 2016] Valk Vuurwerk [WINNAARS BEKEND]

Ik heb naar de vorige acties gekeken zoals bv 84 4seasons. En dan kan je redelijk schattingen maken als je die prijs en van deze neemt keer 3

Zo...het was best ff puzzelen maar ook bij deze prijsvraag zijn de winnaars bekend!!
In feite waren het allemaal redelijk makkelijke vragen....maar toch waren er een paar instinkers...

Allereerst de winnaars:

Er was 1 iemand die precies het aantal stuks goed had.....voor plek twee en drie zijn de dichtsbijzijnde gekozen....

1e prijs: 1 doos Big19

gaat naar: Pyrobrian!!

2e prijs: De Transbomber

gaat naar: JW Fireworks

3e prijs: Valk’s Mystery Box

gaat naar: duc9

Voor de eerste en tweede prijs is er geloot! Alle winnaars van harte gefeliciteerd met deze mooie prijzen! Wij danken Valk Vuurwerk voor het beschikbaar stellen van deze geweldige prijzen!
Jullie hebben allemaal een mail ontvangen met verdere info!

Maar nu de antwoorden:
1. 7
2. Delicious Thunder (dus niet alleen de prijs)
3. 2 winkels (Jutestraat 15 te Rijssen en Rijssensestraat 237 te Nijverdal)
4. 5, 10 en 20 euro
5. 84 stuks! (JW Fireworks had dit goed!)
6. De Volt Distraxion

Laatst bewerkt:
wat ik niet snap is dat er 1 iemand was die alle vragen goed had, en dat er vervolgens is geloot voor plek 1 en 2...
Dat echter terzijde. Gefeliciteerd winnaars. Geniet van de leuke prijzen!!!
greetzz

84??
Slecht verkoop jaar gehad of maar zo weinig ingeslagen? :p
Gefeliciteerd winnaars! knap dat iemand het nog goed had ook :)

Ik ben wel zo ongelofelijk blij met deze prijs. Echt helemaal te gek!!

Aan het begin van de week zat ik na een e-mail te balen dat mijn afsluiter, de "Immortal Special" niet geleverd werd. Ik was druk op zoek naar een alternatief, maar dat ik op deze manier dan alsnog een toffe afsluiter in de straat heb staan is haast niet te geloven. Ik dacht nog wel dat ik met minder dan 30 stuks per dag wat laag zat:bonk:.

VWC en Valk ontzettend bedankt voor het mogelijk maken van deze prijsvraag!

Ik had te hoog gegokt met 125, maar ik kom steeds dichter in de buurt in vergelijking met vorige jaren :p
Bij vraag 1 had ik 6. Was er van uit gegaan dat een thunderking in verpakking van 6 hetzelfde produkt is als een thunderking in een verpakking van 80 ...

Gefeliciteerd voor alle winnaars !!

Back
Bovenaan