Prijsvraag 15 Vuurwerkplanet.nl

Tja, eigenlijk hoef ik hier geen woorden aan vuil te maken toch? Asociaal dikke compound. Dit is eigenlijk gewoon een professioneel vuurwerk finale!
1765906190799.png

Deze Extraordinary is een waanzinnig mooie compound, zoals we eigenlijk wel gewend zijn van Riakeo. Wat deze echter zo uniek maakt voor mij is de perfect getimede combinatie van hele felle mines & boeketten. Hier te zien vanaf 00:19.. pure schoonheid!

Het budget liet het helaas niet toe, maar anders zat deze topper dit jaar absoluut weer in de collectie. Mijn absolute favoriet van vorig jaar. Prachtige combinatie van goud effecten & hele heldere kleuren. Perfect tempo ook!

Ik weet nog dat iemand vorig jaar, zo tegen het einde van de verkoopdagen, deze cake had getest & gefilmd. De beelden logen er niet om, want de spreiding & vooral de hangtime van het goud waren ongekend goed. Het hele forum in rep en roer om deze halsoverkop nog zien te scoren. Zodoende toch nog altijd een beetje warme gevoelens bij deze gouden beuker!
1765907549742.png

Deze Scuba mag natuurlijk niet ontbreken in de top10. Heerlijke dikke gouden spinners die over gaan in prachtige kleurrijke blinkerboeketten. Zo worden ze bijna niet meer gemaakt.. Kost wat, maar dan heb je ook wat!

Dit is er zo eentje die op de een of andere manier toch bijna elk jaar weer in de collectie terechtkomt. Dikke crackling waaier met veel kleur blijft het gewoon altijd ontzettend goed doen in de straat!
1765908231950.png

Dit is gek genoeg toch wel een van de artikelen waar ik het meest naar uitkijk om af te steken. Als dat eind "cluster" echt zo is zoals op de video, heb je een ontzettend unieke fontein in huis. Doet me in de verte ook een beetje denken aan die kleine proline fontein waar grondbloemen uitschoten.

En we sluiten de top 10 af met deze Big Color Orcs. Hoe maak je een bewezen goed product nog beter? Een extraatje toevoegen zonder dat dat ten koste gaat van het origineel. Dat lijkt hier precies te zijn gebeurd. Orcs waren al top, maar met een kleurtje zijn ze net even een stukje leuker.
1765908834298.png

Back
Bovenaan