Prijsvraag 15 Vuurwerkplanet.nl

Gaan we door met de... Splitonium. Crossette blijft toch altijd een van mijn favoriete effecten. Op film mis je vooral hoe met een salvo de hele straat verlicht wordt.

Ja we hebben echt even in het archief zitten graven... Ik breng u de Straatbaas. Officieel misschien van de Welkoop maar met een Lesli smaakje. Deze hadden we hier echt altijd op de bestellijst staan.

Spammen nog even vrolijk door met de Pryzm. Boeketten in de straat wat aan de kleine kant maar kleuren combi keek toch zeker lekker weg.

Nog eentje uit de oude doos... De Wake Up Call! Ga ervan uit dat veel hier hem nog herkennen. Iets minder beroemd dan Stars over Paris/Vienna maar naar mijn idee zeker niet minder goed.

Dan eentje die we hier ook in 1.4g waarschijnlijk niet mee gaan maken maar waarvan wel het water in je mond loopt: Wood Kirin van Riakeo.

En nog maar even de laatste paar voor we toch maar onder de dekens kruipen... Tante Rikie's Kruittuintje! Nu heeft elke importeur meerdere compounds van microscopisch kleine tubes tot 30mm maar toen was het toch wel een van de betere bakken die er te krijgen was.

Ook maar eens meedoen. :)
En wel met een foto van de Extraordinary (Riakeo), geschoten bij de demo van Kuiper Koekange.
Prachtige bak zeg, met een ontzettend mooie combinatie aan kleuren en effecten, en ook zeer strak uitgevoerd!

IMG_7794 Edited small.jpg

Eddy.

RIAKEO ZODIAC - Specialiteit van het huis. Zo kenmerkend Riakeo, met de gekleurde parels en dat delicate goud. Snel geschoten in V-Shape, lange standtijd waardoor goud blijft hangen en heel langzaam naar beneden dwarrelt. Toppertje!

BREAK FAST​

203x2039286break-fast.png

Geweldige box meerdere keren van mogen genieten.
Super mooie uitwerking.

RIAKEO EXQUISITE FANTASY - 1 minuut 15 seconden vuurwerkshow. Grijpt je direct met snel achter elkaar afgevuurde crossettes en houdt de volle aandacht vast. Adembenemende, kleurrijke bak. Echt gigantisch mooi.

ZORRO (WATT!) - Lekkere 26 shots Z-shape waaier. Meerdere keren gehad, ook dit jaar weer. Ik vind het tempo zo lekker, in combinatie met de kleurtjes. Kwam goed over op de demo bij Onrust in Nieuw-Buinen

RIAKEO ECLYPSE - Riakeo is gewoon top kwaliteit en dit is ook een cake om door een ringetje te halen. Heel helder blauw, bijna lila gaat geweldig mooi samen met het kruiperige goud. Schitterende combinatie met bijzonder lange standtijd van de boeketten.

ARKHAM SHOW (Code S) - Nieuwkomer voor 2025. Live gezien in Nieuw Buinen. Wat zitten hier vette mines onder, vooral in het waaiergedeelte. Lila met witte blinkers. Was zeer gecharmeerd van het spider floss effect en de tempo versnelling richting de finale. Goede opbouw en onderscheidend qua effect.

THE ESCAPE ROOM (Code S) - Dit is toch wel een van de allerbeste crossette bakken die op de Nederlandse markt te krijgen zijn. Dikke staarten, heldere kleuren. Maakt gewoon indruk. Must have voor de crossette liefhebbers.

RIAKEO EXCEPTIONAL - Heeft gewoon alles. Stevig prijskaartje, maar hiermee heb je wel een professionele show in de straat staan. Ademt in alles Riakeo - shapes, de kenmerkende parels en kleurtjes, het lang hangende filigrein goud en red plum. Wat zou ik deze, net als de Exquisite Fantasy, graag een keer in mijn eigen straatje willen afsteken

Back
Bovenaan