Prijsvraag 15 Vuurwerkplanet.nl

Exquisite Fantasy kan niet ontbreken. Naast deze super dikke vette actie zelf gek op crossettes. Mega mooi begin hiermee. Kleurrijk echt gaaf.
En verveelt mij geen moment

1000067873.jpg

Hoppa, nog een dikke actie. Succes allen!

Ik ga dit topic met veel belangstelling volgen. Ben opgegroeid met Lesli Vuurwerk vanaf de jaren 2000 en dat heeft voor mij écht de nostalgische waarde. Heb al een aantal oude parels gezien met die gave old skool labels zoals de Aftershock van New Spirit of de Camuro King van Royal Class.

Wat dachten we van de Giant Surprise? Ontzettend grote 19sh cake met ''gouden regen''. Die moest m'n pa ieder jaar weer hebben!

download (2).png

de Zena Revolution: Mooie kleuren en wit goud effect! Mijn allereerste compound, nam mn oom ineens mee op oud en nieuw en ik mocht m afsteken! :D

Bijlagen

• 64e4f819d91449.2153604901582.png
    64e4f819d91449.2153604901582.png
    532,7 KB · Weergaven: 1
Vroeger de zena revolution gehad samen met een maatje waarmee ik de dikste collectie in alle jaren mee had toen. Deze toen nog losse cakes sprongen er wel uit, prachtig.

De Hangin 'n Bangin. Wat heb ik hiervan genoten afgelopen jaarwisseling, mooi goud en de mine die eindigt met fish effect. Gelukkig heb ik er nog één liggen. Wilde er dit jaar nog eentje bij hebben maar helaas, kon ze nergens vinden.

The Gunner. Dit was m'n eerste rauwe fluit cake. Ik had nog nooit dit effect gezien en gehoord. Wat een geweld kwam hieruit. Een van m'n mooiste pyro herrineringen van zelf afsteken.😁

1000037036.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan