Prankster laat ware aard zien...

Waarschijnlijk heeft Prankster zich laten inspireren door het bekende youtube kanaal Smoare. Onderstaande filmpje is van een jaar geleden. Prankster reageert in de comments met: DEZE VIDEO IS ECHT FUCKING ZIEK! In het onderstaande filmpje wordt een cobra 6 vastgebonden aan brandbare vloeistoffen etc.

Beide filmpjes moeten eigenlijk verwijderd worden van Youtube.

De discussie gaat hier over het, in mijn ogen, kansloze filmpje van Prankster. Heb hier dan ook een report voor verzonden.

Graag bij dit onderwerp blijven. Uitwijden over Ruben Koet is dit topic niet voor bedoeld.

Ik ben van mening dat er juist nu wel eens een keer een discussie moet komen.
Het gedrag van Ruben Koet / Xtremerides is abnormaal en funest voor vuurwerk.
Als je vindt dat zijn youtubefilmpjes okay zijn, ben je geen vuurwerkliefhebber.
Deze persoon zorgt er mede voor dat er een discussie over vuurwerk is.

Als vuurwerkliefhebbers en branche moet je afstand nemen van dit soort gedrag.

Hier één van zijn nieuwste filmpjes, in het bijzijn van kinderen:

Ik ben van mening dat er juist nu wel eens een keer een discussie moet komen.
Het gedrag van Ruben Koet / Xtremerides is abnormaal en funest voor vuurwerk.
Als je vindt dat zijn youtubefilmpjes okay zijn, ben je geen vuurwerkliefhebber.
Deze persoon zorgt er mede voor dat er een discussie over vuurwerk is.

Als vuurwerkliefhebbers en branche moet je afstand nemen van dit soort gedrag.

Hier één van zijn nieuwste filmpjes, in het bijzijn van kinderen:

Tja als ik die ene rapporteer vind ik dat ik deze ook moet doen, normaal kan ik de filmpjes van ruben nog wel een beetje waarderen, maar dit slaat nergens meer op. Idioot

Ik ben eerlijk.
Ook ik geniet gewoon van filmpjes met Zwaar vuurwerk.
Ik ben er niet vies van.
Maar wel als het gebruikt hoord zoals het moet!
Dus niet in volle straten!.
Geen shells op de grond.
Geen benzine bommen enzv.
Gewoon een mooie show of shells vanaf een weiland of veld.
Of zware knallers op een plein of buiten de bebouwde kom.
Sommige zullen mij corupt vinden omdat ik zelf ook filmpjes upload die ik film bij andere.
Maar ik neem zelf het risico niet en geniet enkel van mijn camera en van het vuurwerk.

Maar misbruik van vuurwerk kan ik gewoon niet waarderen!!!

Ik ben zelf ook liefhebber, anders zat ik hier niet.
Maar een shell hoort in de lucht en niet in een vijver.
Maak geen misbruik van vuurwerk en zeker niet in bijzijn van kinderen.

Leuk, metro-seksuele sportschoolbewoners die hun, aan circa 12 jarige viewers, verdiende YouTube centjes spenderen aan vuurwerk om dat vervolgens te gebruiken om meer centjes binnen te harken middels YouTube.

Miste alleen nog de GAAT FOUT in de titel voor nog meer views. Dit draagt tevens wel bij aan het cijfer ééncelligen binnen Nederland, wat er mede voor zorgt dat er voor ALLES, maar dan ook echt ALLES in dit land regeltjes of vergunningen nodig zijn. Men kan niet normaal omgaan met wat dan ook, alles moet kapot en alles moet misbruikt worden, al is het alleen maar voor de kick.

Mooi man, je land delen met mensen die nog te dom zijn om achteruit te kunnen lopen.

Back
Bovenaan