Pownews bij GLS (General Logistics Systems) i.v.m. illegaal vuurwerk

Gisteravond bij het Pownews:

Pownews bij GLS (General Logistics Systems) i.v.m. illegaal vuurwerk

Video:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze keer niet zozeer het vuurwerk in een kwaad daglicht maar GLS

Hoe spel je dat: G L S :D

Geniaal je bent een rund als je het gls niet gund vandaag besteld morgen in huis XD

Net zoals uit uit uit kusje? echt geniaal "Je bent bang voor mij"

Tja vanuit de transport kant is het wel te begrijpen,

GLS is een bedrijf die in meerdere landen gevestigd zitten en miljoenen pakketten per jaar vervoerd.

Het vervoer van vuurwerk zal in Polen zijn toegestaan. Als Nederlands deel van GLS weet je dus niet meer waar het pakketje vandaan komt als het discreet wordt ingepakt. Die onderlinge communicatie zal waarschijnlijk erg stroef verlopen.

Ik vind dat het een beetje wordt overdreven door pownews.

GLS Mocht toch niet genoemd worden? Want GLS wilde niet dat de naam GLS in het nieuws kwam vanwege de onervantwoorde praktijken waarmee GLS zich bezighield/ bezighoud.

ik wil niet vervelend doen maar ze weten donders goed dat ze pools vuurwerk vervoeren,het gaat wat mij betreft niet om de boodschapper(want hij is wel irritant)maar om de boodschap.fout is fout wie het ook doet,dus vind ik dat je lekker mag schoppen tegen GLS en dan dat gedraai van die duitser doet mij ergens aan denken.wie kent deze nog:''Wir haben es nicht gewusst.????????

ik wil niet vervelend doen maar ze weten donders goed dat ze pools vuurwerk vervoeren,het gaat wat mij betreft niet om de boodschapper(want hij is wel irritant)maar om de boodschap.fout is fout wie het ook doet,dus vind ik dat je lekker mag schoppen tegen GLS en dan dat gedraai van die duitser doet mij ergens aan denken.wie kent deze nog:''Wir haben es nicht gewusst.????????

Hoe moet de nederlandse GLS dit weten dan? Een nederlandse chauffeur haalt de goederen niet bij die winkels op. Dat is een poolse chauffeur

het vermoeden moet groot zijn als de poolse afdeling paketten komt brengen vooral als je het nieuws hebt gevolgd.verder gaat het niet over de nederlandse chauffeur maar over het bedrijf gls die dit donders goed weet na het oprollen van een illegaal vuurwerk depot in duitsland.en vergeet niet dat als ondernemer je niet zomaar kan zeggen ik wist het niet volgens de wet hoor je een veilig product te leveren.in dit geval is het product pakket vervoer.buiten het feit dat op die vuurwerksites vaak word aangegeven door wie ze het laten vervoeren en wie je kan verwachten.

het vermoeden moet groot zijn als de poolse afdeling paketten komt brengen vooral als je het nieuws hebt gevolgd.verder gaat het niet over de nederlandse chauffeur maar over het bedrijf gls die dit donders goed weet na het oprollen van een illegaal vuurwerk depot in duitsland.en vergeet niet dat als ondernemer je niet zomaar kan zeggen ik wist het niet volgens de wet hoor je een veilig product te leveren.in dit geval is het product pakket vervoer.buiten het feit dat op die vuurwerksites vaak word aangegeven door wie ze het laten vervoeren en wie je kan verwachten.

Zo werkt dat niet in het transport en helemaal niet bij pakketdiensten. Een pakketdienst weet niet wat er in een pakketje zit. Dit hoeft niet worden aangegeven in de vrachtbrief of pakbon.

Met ADR goederen waar vuurwerk onder valt dus wel. Hier moeten speciale documenten bij gemaakt worden. Tenminste wel in Nederland en omringende landen. Hoe dit in polen is geregeld durf in niet te zeggen.

Dus weet GLS nederland dat er vuurwerk wordt vervoerd? Nee want ze weten niet wat er in de pakketjes zit.

Waarom je naar die opslag in Duitsland refereert snap ik niet. Die opslag was echt niet van GLS :p

Back
Bovenaan