Poll Vara Kassa ( tv aandacht ) - Ben jij voor een vuurwerkverbod voor particulieren?

Kom op zitten al op 77 nog even stukje omlaag duwen al manipuleert de vara het volgens mij zelf dat is niet zo moeilijk :(

Niet zo gek je slaat de krant open hond opgeblazen door vuurwerk door ander in hand ontploft nieuwe enschede voorkomen man op slag dood door raketvuurwerk.
Granaten ondekt in woonwijk.
Rijdende bom van snelweg geplukt.
Laats 4 negatieven artikelen op 1 pagina.
Veel negatieve invloed de goede dingen worden zo niet meer gezien.
Meeste wordt veroorzaakt door illigaal vuurwerk maar bij elke ontdekte granaat laten ze een magic wip zien van astro power in de krant.
Toch vind ik ook dat importeurs meer moeten laten horen bijv frits met ze babypijl verbod goed inatief zo voorkom je een hoop oogletsel.
Maar deze stand van zaken ziet er heel sle ht uit voor onze kruit toekomst.
Ik denk als de importeurs met ze allen rond de taFel gaan en meer postief in nieuws kunnen komen en meer
Tegengas geven dat we een verbod een aantal jaar kunnen uitstellen.

Doen ze niet op dat punt zijn het schijter. Die harken nu grotendeels het geld binnen en gaan straks er lekker van genieten lijkt het op. Ze zouden inderdaad gewoon iemand moeten inhuren die hun belangen verdedigd en hiermee flink wat discusies aangaat. Gelukig doet GVB-WECo wel aan een petitite op hun site

Bijna zestig procent van de Nederlanders is bang als er vuurwerk in hun buurt wordt afgestoken. Ruim 700 Nederlanders werden tijdens de vorige jaarwisseling binnengebracht bij de Eerste Hulp.

Ben jij voor een vuurwerkverbod voor particulieren?

Poll:

http://kassa.vara.nl/actueel/polls/poll-detail/poll/vuurwerkverbod/stem/1/?utm_medium=email

We staan flink achter.. ben bang dat er nu nog meer media aandacht komt aangezien dit soort tv programma's er nu ook aandacht aan gaan besteden, het is echt frustrerend als vuurwerkliefhebber!

Doel groep is heel anders. Allemaal 60 plussers die kijken. Moet zo'n poll bij Telekids doen ofzo is het 81% andersom

Lekkere poll is dat ,het staat nu 74% tegen en 25% voor ????

Bij ons thuis is 74+25 nog altijd 99 :bonk:

Gestemd op div telefoons/pads :D

Wat betreft dat importeurs weinig doen, dit heeft denk weinig zin omdat 99% (gok) van de vuurwerk overlast klachten, toch over illegaal vuurwerk gaan, en dat totaal niet in hun straat is.

Zonde van al die energie die ze erin stoppen.. zulke polls kan je net zo goed al zelf invullen van te voren en in de krant van morgen plaatsen. De media pakt juist zulk soort polls eruit om aan te tonen dat vuurwerk verboden moet worden. De doelgroep van Vara is de perfecte doelgroep voor de uitkomst zoals wij die nu zien. De branche moet gewoon harder op tafel slaan en met een tegen campagne komen. Wij als freaks kunnen tegenstemmen maar mijn mening daarin zegt kansloos...

Jup illigaal vuurwerk maar op de meeste berichten zie ik tog echt legaal vuurwerk al een paar keer die foto met de magic wip dat is jou product op een verkeerde manier fout en negatief in de media brengen.
Een man die een advertentie over granaten leest met een magicwip als foto ziet dat als gevaar als jij als dealer een folder in de bus doet met magicwips denk zo een burger hee dat is zo granaat die ze gewoon bij de fiethandel verkopen.
Ook zal je jouw product positief in het nieuws kunnen brengen uitleg ce keuring en de kracht van een astronout dat dat geen schade aanleg.
Dat een babypijl uit de handel gaat om oogletsel te kunnen voorkomen dat jij als importeur aan veiligheidsvoorschriftendoet.

Dus moeten ze juist kloppende berichten gaan delen waar de magic whip wel juist wordt afgestoken. Dan maak je je verhaal alleen maar harder. Een man die niks van vuurwerk weet moet je dus iets bijbrengen met duidelijke overzichten wat Nederlands vuurwerk inhoud. Laat maar zien dat een astronout geen schade aan richt en een cobra wel.

Ja toch.
Net als die nieuwe 18.00 regel.
Dat doen ze om overlast te voorkomen overlast die weken van te voren beginnen.
Mensen zijn blij dat zie je aan de reacties ben die zware dreunen nu al zat wordt er gezegt.
Ik denk bij mezelf de overlast wordt zo erger niemand kan wachten de 31ste gevolg veel pubers gaan afsteke. Meer melding meer voorstanders voor een verbod.
Als het vuurtje brand is het meoilijk te blussen.
Het legala goedgekeurde en dus uiteindelijk duurde vuurwerk gaat nu hard leiden onde de zwarte verkoop van het zware spul.
Ook waren er al plannen voor een verkoopdag minder wat krijg je meer mensen stappen over op het zware spul.

Kortom die idioten regels van nu werken in ons nadeel en zullen dus veel overlastmeldingen veroorzaken nou kan je tot 18.00de politie en de gemeente boas voor een knalletje bellen.

Dus moeten ze juist kloppende berichten gaan delen waar de magic whip wel juist wordt afgestoken. Dan maak je je verhaal alleen maar harder. Een man die niks van vuurwerk weet moet je dus iets bijbrengen met duidelijke overzichten wat Nederlands vuurwerk inhoud. Laat maar zien dat een astronout geen schade aan richt en een cobra wel.

Das nog helemaal niet zo'n gek idee.. Jammere is dat ze zoiets nooit op tv zullen laten zien. Maar via sociale media is tegenwoordig een hoop mogelijk. Dat is wel iets wat een importeur op zich kan nemen

wat dom is dat de vara kassa het heeft om gedraait 60% is tegen vuurwerk verbod en 40% voor

of heb ik het fout laat het me dan ff weten.maar verbieden maakt het wel erger dan krijg je geen buskruit maar 600 gram flash knallers ja dan hebben ze ons kwaad gemaakt als dat ooit gebeurt hoop het niet.

heb 3x gestemd

Gr. wesley

Back
Bovenaan