POLL RTL Nieuws

die polls worden gemanipuleerd. er gaat voor 65 miljoen euro straks de lucht in buiten het illegale meegerekend. klopt niets van

je slaat de spijker op zijn kop vwfreak1989 .
want als er daad werkelijk maar voor 15% van de Nederlandse bevolking stookt, snap ik even niet waarom het nu links en recht om me heen knalt .

klop geen moer van dus .

je slaat de spijker op zijn kop vwfreak1989 .
want als er daad werkelijk maar voor 15% van de Nederlandse bevolking stookt, snap ik even niet waarom het nu links en recht om me heen knalt .

klop geen moer van dus .

Er gaat inderdaad naar schatting 65 miljoen legaal de lucht in maar dit getal word al zeker 10 standaard genoemt.
voor hoeveel zou er echt legaal de lucht ingaan vraag ik me af.

Dit klopt toch redelijk met alle andere onderzoeken? Rond de 10 a 15 % steekt zelf af. Een krappe minderheid is echt tegen vuurwerk. En de rest kijkt dus gratis mee %#%*^++^%%:bonk:

Eigenlijk kan je de eerste 2 bij elkaar optellen, traditie behouden en alleen de onderste is voor afschaffen, dus hopelijk de bovenste 2 regels de meerderheid!

Blijven stemmen! :D

10% van de bevolking...1,6M mensen... gemiddelde besteding 40 euro -> 65M....

die mensen steunen de profs ja, maar daar komt juist al dat andere spul vandaan. het is allemaal 1 groot spel. ga geen namen noemen maar een paar Nederlandse importeurs schijnen sowieso niet helemaal clean te zijn

ik geloof geen fuck van die resultaten. Kijk op oud en nieuw om 00:00 uur om je heen en je zult zien hoe gigantisch veel er de lucht in gaat...

Volgens mij gaat die poll vrij duidelijk over consumentenvuurwerk, dus ik denk eerlijk gezegd niet dat ze de "maar ik vind het wel mooi"-groep tot de tegenstanders gaan rekenen. Doen ze dat wel, dan is het wel duidelijk een vooropgezet plan ja. Maar eerst maar even afwachten.

Volgens mij komt het omdat de meeste stemmers hiervan allemaal oude mensen of azijn zeikerds zijn. De meeste jongeren en 'volwassen jongeren' :D Die dus stoken stemmen doorgaans niet op zulke polls. Tenzij het toevallig voorbij komt zoals nu. Denk ik hoor. :)

Back
Bovenaan