H Haplo VWC lid 2 dec 2014 #1 Een poll in noordwijktoday, een paar stemmen zou leuk zijn. http:// www.noordwijktoday.nl/
Rdam VWC lid 3 dec 2014 #7 Laat iedereen ff stemmen hier natuurlijk de 10:00 Afdeling staat achter ons
Pyroboy26 VWC lid 3 dec 2014 #8 Dit soort polls moeten we netzo als vorig jaar meer meenemen.. vooral die van A. Bonte en vrienden
H Harrieboem VWC lid 3 dec 2014 #9 Ik heb ook maar eens gestemd. Natuurlijk op geel. Whahahaha. Ik mis nog een stemmogelijkheid namelijk 3 dagen branden.
Ik heb ook maar eens gestemd. Natuurlijk op geel. Whahahaha. Ik mis nog een stemmogelijkheid namelijk 3 dagen branden.
R Ramonius VWC lid 3 dec 2014 #10 Hahaha ik heb ook gestemd en moet enorm lachen! Die gasten hebben geen idee wat hen overkomt... hoe kan het nu dat er zo veel mensen voor-stemmen?! Super dat die polls hier in de groep gegooid worden. Iedere boe of bah over verboden pakken we keihard aan door masaal te stemmen... heerlijk
Hahaha ik heb ook gestemd en moet enorm lachen! Die gasten hebben geen idee wat hen overkomt... hoe kan het nu dat er zo veel mensen voor-stemmen?! Super dat die polls hier in de groep gegooid worden. Iedere boe of bah over verboden pakken we keihard aan door masaal te stemmen... heerlijk