[POLL] - Beste NIEUWKOMER van 2025

Voor mij is de keus op de tarantula van wolf gevallen.

Deze heeft mij toch het meest verrast van alle nieuwe producten.
Toch wel bijzonder want ik ben geen fan van veel crackling (cario's heb ik bijvoorbeeld niks mee)
Maar dit is toch wel een uitzondering!

Leuk de opbouw in kaliber, welke ook goed merkbaar is.
Een een mooie en bijzonder variant crackling.
Deze maakt veel indruk in de straat!

De gold navy en de gracefulness hadden mij top 3 nieuwkommers compleet gemaakt😁

Laatst bewerkt:
Dit soort polls zijn toch altijd voer voor het "lijstje voor eind dit jaar". Hopelijk gaat dat nu ook nog/weer gelden 🤞
Gefeliciteerd Rubro !!

Laatst bewerkt:
mooi product ,net zoals vele nieuwe rubro producten (uiteindelijk) maar heb het helaas dit jaar bijna allemaal laten lopen op de special one na en die was ook al gewoon top .

hopen op een extra jaartje en rubro staat weer vooraan de lijst ;);):applause:

Zoals door Mike beloofd kom ik nog met de top 10 en uiteraard een winnaar!

De top 10 van 2025 van Beste Nieuwkomers:

1. Killer Mutant - Rubro Vuurwerk (52 stemmen 17%)
  2. Tarantula - Wolff Vuurwerk (25 stemmen)
  3. Gracefullness - Lesli (21 stemmen)
  4. Spectacle Show 320 & Crazy Hornet & Golden Tower - Wolff Vuurwerk (14 stemmen)
  5. Snowblind - Vuurwerkmania, Rebel 2.0 - Hello Fireworks (13 stemmen)
  6. Crossbeam - Vuurwerkmania (12 stemmen)
  7. Rambak - GBV-Weco, Atlantis Lion - Rubro Vuurwerk, Galacticos - Rubro Vuurwerk (7 stemmen)
  8. Kingpin - Wolff Vuurwerk, The Saga Continues - Broekhoff Vuurwerk , Cosmic Fury - Rubro Vuurwerk (6 stemmen)
  9. Kings & Queens - GBV-Weco, Gold Navy - Wolff Vuurwerk, Super Skreech - Lesli Vuurwerk (5 stemmen)
  10. Bruuttt - Valk Vuurwerk, Exceptional & Opera House- Lesli, Crazy Cyclone - Wolff Vuurwerk (3 stemmen)

Wij mogen bij deze poll een lid blij maken als winnaar van een (vuurwerk)prijs!*
De (vuurwerk)prijs zal pas later bekend zijn, daar komen we t.z.t. bij de winnaar op terug in het verslag van de trofee uitreiking. :)
* = let op: de vuurwerkprijs is onder voorbehoud van de landelijke regelgeving omtrent vuurwerk.

Winnaar (vuurwerk)prijs uit de poll Beste Nieuwkomer 2025: b00ster

Gefeliciteerd! Wij nemen contact met de winnaar op voor meer informatie.

The Saga Continues / Exclusive Funky Town.
Saga continues
Exclusive Funky Town
The Saga Continues
The Saga Continues (Broekhoff)
The saga continues
The Saga Continues- Crown Collection

Ik tel 8x, de POLL zegt 6x. (omlabeling telt toch gewoon mee?)

-

Verder baal ik nu als een stekker die Killer Mutant toch niet meegepakt te hebben in de flash van 365.
Ik had al een beetje spijt door alle lovende berichten na Oudjaar, maar nu is het wel heel duidelijk dat de Killer Mutant een topper van jewelste is.

Staat zéér hoog op de NL lijst, als we die kans nog krijgen.

Wel fijn om te lezen dat de Gracefullness & Atlantis Lion ook op wat stemmen konden rekenen, die staan nog mooi te drogen namelijk. 😉

Ik tel 8x, de POLL zegt 6x. (omlabeling telt toch gewoon mee?)

-

Verder baal ik nu als een stekker die Killer Mutant toch niet meegepakt te hebben in de flash van 365.
Ik had al een beetje spijt door alle lovende berichten na Oudjaar, maar nu is het wel heel duidelijk dat de Killer Mutant een topper van jewelste is.

Staat zéér hoog op de NL lijst, als we die kans nog krijgen.

Wel fijn om te lezen dat de Gracefullness & Atlantis Lion ook op wat stemmen konden rekenen, die staan nog mooi te drogen namelijk. 😉
Gewoon in duitsland shoppen ben je zeker van alles

Back
Bovenaan