Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De communicatie op het forum, de nieuwe producten, de productie filmpjes, alles was gewoon heel erg goed en fijn. Dikke kudos naar Lucas en Koala hiervoor!
Alles zonder kooi, en dan toch zoveel kwalitatief goede producten op de markt zetten is gewoon enorm knap!
Echt al jaren groot fan van Wolff vuurwerk. Veel producten die beter presteren in de straat dan op de productievideo, dus dat is echt super. Vooral de kleinere compounds doen het verrassend goed vind ik en ook een aantal tijdloze klassiekers die ik elk jaar schiet!
Ik kies voor wolff, omdat ik veel van wolff had en dat presteerde allemaal heel goed. Ook vond ik hun aanwezigheid op het forum goed, het filmen van product filmpjes etc
Lesli. Met de Riakeo lijn bood Lesli mij siervuurwerk aan dat niet vergelijkbaar was met anderen op de markt, dus qua innovatie icm kwaliteit werd mijn keuze die voor Riakeo. Compositie, soort effecten, grootte en hangtime waren zeer goed! Ook de artwork van het vuurwerk was echt super mooi Verkrijgbaarheid was ook prima in orde, meerdere winkels in de regio boden het aan. Verder was het fijn dat de producten in de video’s, op demo’s en op straat goed met elkaar overeen kwamen.
Ondanks dat Rubro het dit jaar toch goed heeft gedaan kies ik dit jaar voor Wolff, ja sommige cakes presteerden misschien anders dan verwacht maar door het hele jaar gezien voor mij toch wel de importeur van het jaar door de betrokkenheid op het forum, de vele vlogs, de streams.