[POLL] - Beste IMPORTEUR van 2025

Mooi dat deze prijs er weer is. Wat mij betreft verdiend Wolff deze prijs. Ze hebben hem nog nooit gewonnen en dit jaar hebben ze gewoon bewezen dat ze al jaren mee doen aan de top.

Wolff had dit jaar veel nieuwe producten waarvan een groot deel erg goed uit de verf is gekomen. Ook het kooiloze hebben ze goed voor elkaar.

Ze kwamen met leuke innovaties bij de Climax of oldschool effecten met de Crazy Hornet. Gericht op de liefhebbers.

Ook waardeer ik de online aanwezigheid op de diverse media. Met Koala hier op het forum en bijv. met de productievideo's vanuit China.

Lesli heeft goede zaken gedaan met Riakeo maar in de breedte als importeur verliezen ze het wat mij betreft van Wolff.

Wolff heeft altijd veel nieuwe producten. Orgineel en verrassend. Plus een van de reden voor mij om ook mijn stem te geven is dat de demo video's realistisch zijn. De burst was dikke prima ook.

Kan alleen maar Wolff zijn wat mij betreft. Heeft me nog nooit teleurgesteld, eerder boven verwachting gepresteerd en de prijzen zijn redelijk gelijk met de rest van de markt.

Dit kan er voor mij maar 1 zijn dit jaar. Wolff. Veel van Wolff geschoten dit jaar en alles was top. Geen enkel product dat mij niet beviel.

Totale assortiment, kwaliteit van producten, consistentie van kwaliteit, verkrijgbaarheid, prijs-/kwaliteitsverhouding, innovatie van effecten en producten etc.

Phoeh, dit is echt wel moeilijk kiezen hoor, er zijn een hoop importeurs die hun zaken dik in orde hebben op bovengenoemde punten.

Maar de keus valt dan op Lesli / RiaKeo.

Deze importeur voert meerdere lijnen waaronder RiaKeo, en precies deze lijn is kooiloos toonaangevend.

Het totale assortiment is dus breed met meerdere lijnen.
De kwaliteit is over al deze lijnen meestal uitstekend.
De consistentie is ook dit jaar weer bewezen, 2024 of 2025 was nagenoeg identiek.
Lesli en met name RiaKeo was breed verkrijgbaar.
De prijs / kwaliteit is ook wel oké maar natuurlijk willen wij freaks het zo goedkoop mogelijk.
De effecten en variatie is ook dik in orde, wel is het hoofd thema goud!

Maar Wolff, Magnum en Rubro waren dit jaar ook met een hoop producten heel sterk!

Dan ga ik voor Wolff. Overall denk ik dat als je van iedere importeur willekeurig een artikel zou kopen, dat je bij Wolff de meeste kans hebt op een topproduct. Daarnaast vind ik de labels van Wolff eigenlijk altijd mooi en hebben ze een prima prijs/kwaliteitsverhouding. En dat alles consistent ieder jaar weer.

Back
Bovenaan