[POLL] - Beste COMPOUND van 2025

Wederom verbaasd over de topkwaliteit van het Nederlandse vuurwerk, we worden echt enorm verwend!
De beste compound is zelfs moeilijk te kiezen, maar om er twee te noemen:

Kings & Queens van GBV-WECO, een echte beuker, schiet hard uit de cake, dikke boeketten, goed tempo en een mooie mix van effecten, allemaal goed uitgevoerd.
Galacticos, ondanks dat de vertraging tussen de delen te lang was, beukte deze echt door en was overweldigend groots met de waaier erin en het tempo, inclusief een top finale.

Doe daarmee echt tekort aan o.a. de Elegance en de Extraordinary van Riakeo, maar de nieuwe bakken hebben mij echt versteld doen staan terwijl die echt op basis van films zijn gekocht, die maakten het helemaal waar.

Obsessed
Dit was voor mij de verassing van de avond. Een mooie box om te zien, lekker groot. Vonden de toeschouwers al prachtig. En de effecten + tijdsduur. Echt een toppertje!

Riakeo Extraordinary en de Riakeo Excellence. Beide zijn het hele gave bakken zowel spreiding, burst, kleur, en tempo

Ik ga toch voor de Calacticos ondanks de vertraging. Kan gewoon niet om deze compound heen. Wat een beest is dit, dikke volle spreiding, dikke burst en een heerlijk tempo met prachtige effecten.

Nog z'n bak waar je niet om heen kan is de Elegance van Riakeo. Prachtige goud blauwe muur. Meer woorden heeft hij niet nodig.

Back
Bovenaan