[POLL] - Beste COMPOUND van 2025

Ik heb veel compound geschoten met oud en nieuw, maar de Snowman van Evolution was echt zeer goed. Breede spreiding goede burst, veel blauw. top product.

Renegade (Wolff)

Een van de grote verrassingen van de avond. Deze 25mm deed niet veel onder van de meeste 30mm blokken. Deze box heeft een gigantische burst met mooie ronde en volle boeketten. De Renegade is erg goed opgebouwd, schiet een heerlijk tempo en de finale zorgt ervoor dat toeschouwers de handen op elkaar krijgen 👏🏼 De Renegade was echt nog een klasse beter dan de Full Assault, die bekend staat als één van de allerbeste 25mm boxen. Dat is veelzeggend denk ik. Een leuke bijkomstigheid is het houten ammo crate als aandenken. Dit wil je als echte freak!

Evo Bomber (Evolution - GBV)

Ook deze box schiet in heerlijk tempo met enkele versnellingen erin. De boeketten zijn vol en rond en de effecten zijn goed uitgevoerd. De time rain blijft lekker hangen (echt heel vet) en elk schot verschijnt er weer een andere kleur. Ook deze doos heeft een fantastisch label. Ook echt één van de verrassingen van de avond.

Riakeo Gracefulness. Die color change was zo mooi. Prachtige felle kleuren! Een keer geen 100 shots 30mm voor mij

De Total display show was weer een topper !
en ik vind de Color hypnose ook wel een prachtbak maar niet voor 12 uur maar wel ervoor of rond half 2 als rustig is in de buurt

Killer Mutant rubro.
Deze met 40 man publiek geschoten en was een van de publieks lievelingen. Alles klopte aan deze bak. De duur, tempo, shapes, kleuren, hangtime, finale! Echt een toppertje.

Toch de transbomber. Ja tuurlijk, voor ons als liefhebbers en freaks zijn de speciale bakken fantastisch... en er zijn zeker bakken te vinden met betere en mooiere uitwerkingen!
Maar een finale met de trans of naomibomber erin blijft iedereen weken over napraten... deze blijft gewoon een stem verdienen!

Peking Opera 100: supermooie kleuren, elegant waaier, mooie mines en geweldige crackling.

Total Display Show 400: hij bleef maar gaan en telkens met een overtreffende trap. We stonden er vlak onder en dat maakte deze doos tot een overweldigende ervaring.

Back
Bovenaan