[Poll 2011] Wat zijn de beste pijlen van 2011?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga voor de Extreme Thunder Rockets. 5,75 Euro voor 6 pijlen waar een goede knal van afkomt met een klein titanium boeketje met crackling. Genoten van deze pijlen.

Weet niet meer hoe ze heten maar waren pijlen van original fireworks, 3 of meer in een zakje formaat lightyear en karton kleurig. Netjes een buisje en aansteekstokje erbij. Vond dit echt prima pijlen

Original Pro Rockets bedoel je, nieuw dit jaar, of (omgelabelde lightyear pijlen) zijn per 3 en per 10 te koop.

Had ze zelf ook gehad,3 stuks, leuke pijlen voor een leuke prijs.

Dus die krijgen mijn stem ook.

Ik ga ook voor de Original Pro rockets 1 !

Waren hele mooie pijlen met een groot boeket, 3 stuks voor een tientje is niet heel duur. Verpakking was dik in orde. Inderdaad netjes met lanceerbuis en aansteekmateriaal.

Daarnaast vond ik de Thunderrocket van Cafferata ook niet verkeerd. Echt een goede knalpijl was dat voor nederlandse begrippen.

zink pijlen, zeker weten
effecten blijven lang hangen en zijn heel groot.
Had ze samen met killing arrow, maar deze waren wel kleiner.
greetzz

Van de "chinees" de Killing Arrow pijlen.
Van de "europees" de Zinkpijlen NL versie.

Beiden toppers.

Bob1

Ik ga ook zoor Zink.
Groote effecten die redelijk lang blijven hangen.
Maar zoals voor meerder geldt, ik ben ook niet zo'n pijlen liefhebber.

Ik had dit jaar de zink pijlen, killing arrow pijlen en de Light Year pijlen.

De zink pijlen had ik voor het eerst in mijn assortiment. Wat een top pijlen.
Staan bij mij op 1 gevolgd door Killing Arrow en daarna de Light Year pijlen

Voor mij is het een gedeelde 1e plaats geworden voor de Zinkpijlen NL en de rocketboom.
De rocketboom voor de beste prijs/kwaliteit verhouding en de zinkpijlen omdat deze veruit bovenaan staan qua kwaliteit, duur en uitwerking. Stuk voor stuk topppijlen.

Ik denk dat ik puur gelet op de prijs toch voor de Lightyear kies, kwalitatief misschien niet de allerbeste, maar prijs kwaliteit is wel érg fijn en goed betaalbaar voor de gemiddelde consument.

De stand tot nu toe..

top 5
1- ZINK NL- 11 stemmen
2- Light Year- Original- 9 stemmen
3- Pro Rocket's- Original- 5 stemmen
4- Killing arrow- Wolf - 4 stemmen
5 -
De overige pijlen die hier onder staan met allen 1 stem

Extreme Bang-Wolf
Extreme Thunder-?
Rocket Boom- Beko
Thunder Flash- Vuurwerk Totaal

Ik ga ook zoor Zink.
Groote effecten die redelijk lang blijven hangen.
Maar zoals voor meerder geldt, ik ben ook niet zo'n pijlen liefhebber.

ik vind dat in tegenstelling tot blokken die je goed kan beoordelen via bv youtube dat dat met pijlen niet gaat altans niet voor mij.ik heb na wat praten met mensen hier gekozen voor big tree gekocht in olen.ze zijn echt wel goed maar het miste toch iets:):)mischien ga ik 2012 voor de zink 905 iemand ervaring met deze pijl???in vergelijk met big tree:bye:

Lightyear.

Beste pijlen die ik tot nu toe zag uit nl, rocketboom viel tegen dit jaar en killing arrow nog nooit gehad.

ik vind dat in tegenstelling tot blokken die je goed kan beoordelen via bv youtube dat dat met pijlen niet gaat altans niet voor mij.ik heb na wat praten met mensen hier gekozen voor big tree gekocht in olen.ze zijn echt wel goed maar het miste toch iets:):)mischien ga ik 2012 voor de zink 905 iemand ervaring met deze pijl???in vergelijk met big tree:bye:

Het gaat hier over NL pijlen.
Maar mijn ervaring met de 905.
Wonder schoon van effect! Erg zuiver van kleur!
Maar dat geld ook voor Zink NL.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan