[Poll 2011] Mooiste label

[Poll 2011] Mooiste label

• 2Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Beko Vuurwerk

Stemmen: 1 1,0%
  • Bonfireworks

Stemmen: 6 6,1%
  • Breeschoten "de Kruiterij"

• Broekhoff Vuurwerk

• Cafferata Vuurwerk

• China Red

Stemmen: 2 2,0%
  • GBV-WECO

• Hardix Vuurwerk

Stemmen: 4 4,0%
  • Katan Vuurwerk

• Lesli Vuurwerk

Stemmen: 3 3,0%
  • Meester Vuurwerk

• Mercurius Vuurwerk

• Pronk Vuurwerk

Stemmen: 5 5,1%
  • Pyrostar [NL]

• Royal Fireworks

Stemmen: 16 16,2%
  • Rubro Vuurwerk

Stemmen: 8 8,1%
  • Schuurmans Vuurwerk

• Sky Fireworks

• VDN Fireworks

Stemmen: 4 4,0%
  • Vuurwerk24

• Witte Tentenverhuur

• Wolff Vuurwerk

Stemmen: 35 35,4%
  • Zena Nederland

Stemmen: 10 10,1%

• Totaal stemmers
    99
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben partijdig en ik kies dus voor China Red! Omdat de labels simpel zijn maar ook weer wat uitstralen! En dat vind ik leuker dan een té uitbundig label waardoor de verwachtingen weer omhoog gaan.

Zoals elk jaar toch weer voor Wolff gekozen. Ze blijven met prachtige labels komen die steeds weer verschillen.

Twee recente voorbeelden:

DSCF3335.jpg

DSCF3333.jpg

Verder vind ik dat Marijn erg leuke labels heeft, met name de Menselijkheid lijn. Ook VDN heeft prachtige strakke labels.

Ook ik heb na lang nadenken gekozen voor de nieuwe producten van Zena NL, ze zijn degelijk, stralen kracht uit en springen dus meteen in het oog. Hopelijk blijft het label voor dit jaar onveranderd.

Mijn stem is gevallen op Wolff omdat ik al hun labels er erg mooi en strak uit vindt zien!

Zie:

Of bijvoorbeeld deze!

wolff, mooie labels. Vind ik al jaren.
En ook dit jaar weer. Erg gaaf.
Moet wel zeggen dat ik de event serie van Rubro ook gaaf vind. juist omdat er niets op staat en ze gewoon een prof uitstraling hebben.
Maargoed, Wolff heb ik gekozen.
greetzz

Ook ik was natuurlijk aan het twijfelen.
Er zijn verschillende importeurs die prachtige labels leveren waaronder wolff - zena nl -lesli maar toch ben ik gegaan voor BEKO Vuurwerk!

Ik kies voor Beko, voor het grootste deel door de skyline-lijn. Het zijn mooie ontwerpen maar dat wat mij het meest interesseert is het feit dat het kartonnen labels zijn!

Verkooptechnisch slaat dit super aan en ook voor het oog is het geweldig! Het voordeel van de kartonnen labels is dat de labels altijd mooi recht zitten en er dus prima uitzien!
Hierdoor gaat mijn stem naar Beko Vuurwerk!

Had hier ook al een klein stukje over geschreven in het tips voor Royal topic. Royal Fireworks heb ik gekozen omdat zij naar mijn mening een mooi professioneel label hebben. Prachtige diepe kleuren met een mooi lettertype. Goede informatie over de pot en leuke foto's. Gewoon top.

Haha ik weet het, ik ben de enige, maar ik heb gestemd op schuurmans :D
Ze hebben opzich niet veel vernieuwende labels o.i.d, maar het doet me altijd denken aan vroeger toen ik met mn pa uren in de vuurwerkwinkel stond en dan met zo'n klein ***tasje thuiskwam! :p
Ik vind dit bijvoorbeeld een mooie:

n1vthf.jpg

Nogmaals, ik weet dat er een hoop zullen zijn die het hier niet mee eens zijn, maar ik wou het hier toch ff posten! :wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Schuurmans heeft inderdaad ook erg mooie labels met die dieren. :) Ben even vergeten hoe die lijn heet (Intratuin verkoopt bij ons al een tijdje geen vuurwerk meer helaas :p)... Heb er nog nooit wat van gekocht, maar de labels waren mooi.

Schuurmans heeft inderdaad ook erg mooie labels met die dieren. :) Ben even vergeten hoe die lijn heet (Intratuin verkoopt bij ons al een tijdje geen vuurwerk meer helaas :p)... Heb er nog nooit wat van gekocht, maar de labels waren mooi.

Dat is ook wel eens leuk om te horen, iemand die het met me eens is! :wink:
Ik heb er zelf verder ook al een tijd lang niks meer van gekocht, maar blijf het altijd wel zo'n echte vuurwerksfeer geven :)

Ik had het over deze schatjes:

DA72.jpg

Het valt op het plaatje niet goed te zien, maar op de zijkanten van de cakes staan, heel subtiel en stilistisch, mooie portretten in enkel grijswaarden van bepaalde wilde dieren afgebeeld. :)

In dit plaatje is de 'Shark' dan het lelijke eendje, als het ware. Zoals ze dat bij de andere cakes hadden gedaan vind ik veel mooier.

Ik had het over deze schatjes:

image

Het valt op het plaatje niet goed te zien, maar op de zijkanten van de cakes staan, heel subtiel en stilistisch, mooie portretten in enkel grijswaarden van bepaalde wilde dieren afgebeeld. :)

Ik ben het met je eens dat dat ook erg mooie labels heeft!
Deze serie heet trouwens de diamond collection proffesional line! :wink:
Hier heb ik er overigens wel eens 1 van gehad, en vond het een erg goede cake! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan