[Poll 2011] Mooiste label

[Poll 2011] Mooiste label

• 2Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Beko Vuurwerk

Stemmen: 1 1,0%
  • Bonfireworks

Stemmen: 6 6,1%
  • Breeschoten "de Kruiterij"

• Broekhoff Vuurwerk

• Cafferata Vuurwerk

• China Red

Stemmen: 2 2,0%
  • GBV-WECO

• Hardix Vuurwerk

Stemmen: 4 4,0%
  • Katan Vuurwerk

• Lesli Vuurwerk

Stemmen: 3 3,0%
  • Meester Vuurwerk

• Mercurius Vuurwerk

• Pronk Vuurwerk

Stemmen: 5 5,1%
  • Pyrostar [NL]

• Royal Fireworks

Stemmen: 16 16,2%
  • Rubro Vuurwerk

Stemmen: 8 8,1%
  • Schuurmans Vuurwerk

• Sky Fireworks

• VDN Fireworks

Stemmen: 4 4,0%
  • Vuurwerk24

• Witte Tentenverhuur

• Wolff Vuurwerk

Stemmen: 35 35,4%
  • Zena Nederland

Stemmen: 10 10,1%

• Totaal stemmers
    99
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Ik ben toch erg benieuwd naar wat jullie het mooiste label vinden van 2011.
Een dergelijke poll hebben we al eens gehad en ik hoop dat er net zoveel animo voor is zodat we hier ook nog een trofee aan kunnen hangen. :)

Kies de importeur die volgens jou het mooiste label heeft en geef aan in een post welke dat is zodat we het merk en wellicht zelfs product kunnen benoemen tot de nummer 1 van NL qua labels in 2011!

Alvast bedankt! :bye:

Ikzelf zal aftrappen, was een lastige afweging, Wolff weer wat mooie nieuwe labels, Bonfireworks blijft mooi, Rubro heeft Gold Selection o.a. aangepast welke strak is, VDN prachtig en nieuw en ga zo maar door.

Toch gaat mijn stem voor dit jaar naar Zena Nederland met hun nieuwe Zena-collectie, wat een gaaf label, heel typische uitstraling en past volledig bij hun concept. Moet een keuze maken en deze blijft een indruk op mij maken, telkens als ik hem zie en dat gaf voor mij de doorslag.

1566-frealess-freak.png

:thumbsup:

Ik heb voor VDN gekozen,mooi,strak,fris en vernieuwend! Labels stralen kwaliteit uit,zeer slimme zet.

Absolute Royal.
En nee das geen vriendjes poletiek.
Ik vind de labels gewoon erg duidenlijk.
Elke lijn een eigen kleur.
Elke label tog iets anders.
Zo herken je duidenlijk de cake zelf zonder poes pas.
het mooiste vind ik de labels van de Fu colectie!
Mooi zwart met prachtige rood tinten.
Maar het aller mooiste is de emperiors world Dat zwart met paars...
Gewoon magisch!
Van mij mag Royal echt winnen.
De nieuwe labels (de Blauwe) vind ik ook erg geslaagd maar blauw is niet me favo kleur.
Wanneer komen de groene labels?

Heb dit jaar geen Hardix in m'n collectie gehad, maar vind toch de labels van Brilliant, Fascinating en Blacksmith de echte toppers. En als ik dan moet kiezen:

1. Brilliant
2. Blacksmith
3. Fascinating

Ze hebben elk een duidelijke eigen stijl met een supermooie combinatie van klassieke Chinese invloeden in een modern, strak jasje.

2544.jpg

2295bs.jpg

fasc_spectacular.jpg

Is het geen idee om deze poll wat exacter te maken door de importeurs te verdelen in lijnen.
Bij Bonfireworks zijn bijvoorbeeld de labels van Dream Collection wezenlijk anders dan de Oriental collection. Het is eigenlijk onmogelijk om een bepaalde importeur voorkeur te geven. Wolff heeft met Dynasty weer een heel andere stijl dan hun andere lijnen zoals Maxxtreme o.i.d.

Vandaar dat we vragen om het merk of product te posten.
Maar om die 150 lijnen ofzo in een poll te zetten is geen doen. :wink:

:bye:

Vond ik ook mooi genoeg en vind de cakés ervan ook mooi en goede prijs hebben ik kijk niet gek veel na labels. En hardix heeft ook mooie Labels zoals de Stardust.

De Panter van Wolff.
Ik vind dit een zeer mooi label.
Omdat de kleur van de cake op de vuurwerk effecten (Die trouwens totaal niet overeen komen met de effecten die uit de cake komen, maar dat terzijde)na zwart is.
Je ziet alleen de Panters en de effecten.
Prachtig gedaan, daarom staat er ook een x aantal jaren een afgeschoten Panter in mijn dummy kast.

Dynasty_Panter_groot.gif

Plaatje even geleent van freakpyromaniacs.

een keuze maken vind ik moeilijk. er zijn genoeg importeurs met prachtige labels.

bonfireworks heeft aan de ene kan de duidelijke rode kleur en lettertype wat het erg strak maakt en aan de andere kant de kleurrijke labels die er gewoon uitspringen.

royal heeft voor elke lijn zijn eigen kleur wat heel makkelijk te herkennen is en er nog is strak uitziet ook. vooral de fu motion met de Chinese tekens erop.

wolff heeft ook dit jaar weer wat nieuwe producten met prachtige labels op de Markt gebracht. welke ik zelf erg mooi vind is er 1 van vorig jaar, de rocking fire. wolff heeft veel verschillende soorten labels, de een is donker en de ander fel gekleurd. een met een dier de ander met een mens of een gebouw met daarom heen kleuren.

mijn keuze is toch gevallen op wolff omdat ze zo veel verschillende labels hebben met prachtige kleuren en dan vooral binnen de dynasty lijn.

Ik heb gekozen voor Rubro, omdat ik het een recht voor je raap uitstraling vind hebben met mooi zilver folie eroverheen... geeft mij een beetje het gevoel van: , dit is zo illegaal als wat' haha...

Een goede tegenhanger is Royal, ook strak met een verschil in kleuren wat meteen heel erg opvalt in de straat. Je ziet het en denkt meteen dat is een pot van Royal, lol als ik het zo aan het evalueren ben vind ik Royal eigenlijk mooier omdat je het meteen ziet :p

Jemig, hier moet ik nog even over nadenken hoor. Drie kanshebbers in mijn ogen die subiet in me opkomen:

* Pronk. Al jaren wil ik hun vuurwerk om dummy's van op m'n kamer te zetten. En eigenlijk doe ik niet aan dummy's en heb er dus niet eentje, dat zegt dus heel wat. Kleine kunstwerkjes.

* VDN. Uiterst stijlvol.

* Hardix met hun Black Smith lijn: hoe Chinees kun je het krijgen! En dan nog met mooie afbeeldingen die een bepaalde mystieke Oosterse sfeer geven, met het plaatje toegespitst op de naam van de cake (soms). Zag ze in 't echt en was onder de indruk, beauty's!

Maar kan zijn dat ik er wat over 't hoofd zie, en weet nog niet of ik kan kiezen... Bv bij Hardix zijn lang niet alle lijnen even mooi gelabeld, en dan stem je hier wel opeens op de hele importeur...

Even knuppeltje in hoenderhokje: die van Royal vind ik saai en ongeïnspireerd, ook al zijn ze strak; d'r is geen ruk an :D Blijkt wel dat het label niks zegt over de inhoud :wink:
Voor Marijn grotendeels hetzelfde; streepjes met een naam erop. Goud sprong eruit met 't gedicht, en de nieuwe Menselijkheid lijn is weer 'ns wat anders maar 'mooi'... nah. :D

Het is maar net wat je wilt. Ik heb toch gekozen voor Wolff door hun toch steeds weer verbaasende labels. Bonfireworks vind ik met hun Exclusive collection de meeste kwaliteit uitstralen en hun oriental collection vind ik ook erg mooi doordat ik het echt vind passen bij vuurwerk. Ook beko vind ik mooie labels hebben en dan doel ik vooral op de Skyline collectie. Veel potten uit deze lijn hebben een hard en dik kartonnen label wat echt kwaliteit uitstraalt en waardoor er zeer gemakkelijk dummies van te maken zijn:p
Echter kan ik er maar een kiezen en dan word het wolff die ieder jaar weer mooiere labels lijkt te maken. Cakes die er echt uitspringen voor mij zijn de: Temple of Stone, Flying Dutchmen, Mayday en natuurlijk de Space Shooters.

Lijkt mij een leuk klusje, vuurwerklabels ontwerpen. :)

Ik heb voor Bon gestemd, maar dat was in eerste instantie omdat ik de poll niet goed begreep. Skyline van Beko en Wolff cakes staan bij mij eigenlijk bovenaan als het gaat om mooie strakke labels. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan