[Poll 2010] Wat is jouw budget?

[Poll 2010] Wat is jouw budget?

• 0 - 100 euro

Stemmen: 31 11,7%
  • 100 - 200 euro

Stemmen: 36 13,6%
  • 200 - 300 euro

Stemmen: 32 12,1%
  • 300 - 400 euro

Stemmen: 24 9,1%
  • 400 - 500 euro

Stemmen: 25 9,4%
  • 500 - 600 euro

Stemmen: 19 7,2%
  • 600 - 700 euro

Stemmen: 11 4,2%
  • 700 - 800 euro

Stemmen: 9 3,4%
  • 800 - 900 euro

Stemmen: 5 1,9%
  • 900 - 1000 euro

Stemmen: 8 3,0%
  • 1000 - 1500 euro

Stemmen: 25 9,4%
  • 1500 - 2000 euro

Stemmen: 13 4,9%
  • 2000 - 2500

Stemmen: 7 2,6%
  • 2500 of meer

Stemmen: 13 4,9%
  • Wat ik heb uitgegeven blijft voor iedereen geheim

Stemmen: 7 2,6%

• Totaal stemmers
    265
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Torrr

VWC lid
Wat hebben jullie of gaan jullie in 2010 uitgegeven aan vuurwerk

Wij vinden het interessant om te weten wat jullie in 2010 hebben of gaan besteden aan vuurwerk. Het gaat er om wat jullie in Nederlandse winkels hebben uitgegeven.
Probeer het antwoord zo correct mogelijk te geven.
Daarnaast een ekstra optie om aan te geven of jullie eerlijk zijn tegenover jullie relatie/familie/vrienden over wat jullie uitgeven aan vuurwerk.
We zijn benieuwd naar jullie antwoorden en reacties.

Leuk topic torr, momenteel ben ik niet thuis, maar ik zal straks ff een uitgebreide reactie geven. Gr laterzzz

Ik denk 100-200 euro, iedereen mag het weten.

Hoop dat iedereen het serieus invult zie namelijk al 3 vd 15 2500+ :S. Dit kan waar zijn maar lijkt mij misschien een beetje onrealistisch.

Normaal gesproken houd ik niet zo van om zulke dingen zomaar te zeggen, maar ik denk dat de mensen hier meer sympathie ervoor kunnen opbrengen dan mensen die ik irl kan. In het echte leven zeg ik het namelijk niet, omdat ik geen zin heb om me keer op keer te moeten verantwoorden tegen al die mensen die mij als één of andere gek ziet die zijn geld verbrand(zo komt het over).

Ik heb dit jaar voor €1600,- besteld. Een persoonlijk record. Gelukkig heb ik besteld bij winkels waar ik 30% en 35% korting kreeg anders was het nog aanzienlijk meer geweest. Het is best een hoop geld, maar aan de andere kant ik kan het dit jaar missen. Ik weet niet wat de toekomst brengt en dus geniet ik met volle teugen van het heden:p.

Dat wordt ongeveer 500 - 600 euro. Dit jaar iets minder dan voorgaande jaren.
En ook van mij mag iedereen het weten!

Het zal zo'n 500 euro worden, net als vorig jaar. :)

Dit is vrijwel alleen 500grams potten, en een leuk pakketje voor s'avonds.

dit jaar wordt het tussen de 600-700 euro. maar ik haal bijna alles bij goedkopervuurwerk.nl dus 30% korting. dus ik betaal een stuk minder :D anders was het ook wel wat minder geweest.

Ik zit tussen de 300 en 400 maar meer naar de kant van de 300 toe.Ik ben namelijk een budget potten liefhebber die ik dan gebruik om door te lonten en zo toch een redelijk leuke show neer te kunnen zetten,overigens zit het kleine spul van mijn zoontje daar bij in.

200-300 euro, Ook mijn ouders verklaarde me bij dit bedrag voor gek. Terwijl ik eerst veel meer wou uitgeven haha.

Heb net allebei m'n lijstjes ingevulld en kom uit op 117,40.
Nu maar hopen dat m'n ouders het goed vinden.Mijn moeder zal minder moeilijk doen dan mijn vader.ik zeg ;Kom maar op! haha
EDIT:Heb de discussie gewonnen:rolleyes:

Laatst bewerkt:
ik zou niet precies weten om hoeveel het gaat en dat ga ik hier ook niet vermelden , maar ik hoor van mensen die mijn schuur gezien hebben dat het net een bunker lijkt :p en de buurt word elkjaar getrakteerd op een mooie grote show dus dat zegt voldoende lijkt me .

mvg

Valt me op dat er wel erg veel mensen boven de 2500 euro uitgeven
en dat we bij het topic: show je collectie maar 1 iemand hebben waarbij het duidelijk is dat dit bedrag word behaald (Ja ik heb het over Ruben :P)

Ik heb hem eerlijk ingevuld, 300 tot 400 vind ik meer dan genoeg :bye:

budget is toch wat verhoogt naar +/- €400,-

maar t valt echt duidelijk op dat de meesten een budget hebben van meer dan €2500,- volgens mij zitten er een paar bedriegers tussen.
We zien t wel bij de collectie foto's rond oud/nieuw.

Ik denk dat k ook wel een redelijk bedrag ga halen dit jaar. Ga niet zeggen hoeveel maar zal volgend jaar m'n collectie foto posten.Niet om op te scheppen want met een kleiner budget kan je zoals elk jaar gezegd word ook heel veel lol hebben.
Wat wel opvalt is dat bijna iedereen ieder jaar groeit en als de omstandigheden goed zijn velen hun collectie bijna verdubbelen.:rolleyes:

bij elkaar een euro of 700-800 euro...iedereen verklaart ook mij voor gek haha!
ben blij dat ik niet de enige ben!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan