[Poll 2010] Beste Webwinkel

[Poll 2010] Beste Webwinkel

• Totaal stemmers
    162
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Beste leden,

veel van ons kijken en bestellen in de webshops van de verschillende vuurwerkwinkels. Een deel van de winkeliers heeft zijn eigen website met ingebouwde webshop, maar een groot deel heeft zijn/haar webshop lopen via de websites van de importeurs zelf. Dit zijn er inmiddels een flink aantal en wij zijn nou benieuwd welke jullie het beste vinden.

De stelling luidt dus; Wat vind jij de beste webshop die wordt aangeboden door de importeurs?

Er is 1 keuze mogelijk per persoon, bedenk dus goed welke webshop jouw voorkeur krijgt, let bij het beoordelen o.a. op;
  • de sfeer
  • de kleuren
  • navigatie
  • betaalmogelijkheden
  • gebruiksgemak
Dit jaar zijn er weer heel wat webshops bij gekomen en gewijzigd, de minpunten zijn verbeterd, de lay-out is veranderd, navigatie duidelijker, noem maar op.
Vorig jaar hebben jullie de webshop van Vuurwerkland verkozen tot de beste webwinkel van 2009. De maker van deze webwinkel is dit jaar werkzaam bij Vuurwerktotaal waar hij dus de winkels van Vuurwerktotaal en Zena Nederland heeft ontworpen.
Heeft hij dit jaar weer de beste webshop ontworpen, blijft die van Vuurwerkland de beste of is er een andere importeur die hoge ogen gooit dit jaar? Wij zijn benieuwd, stem mee!
:D

Hieronder even alle webshops van de importeurs op een rij;

Beko - VuurwerkShopping

Breeschoten - DeVuurwerkwinkel

Broekhoff - Vuurwerkexpert

Cafferata - VuurwerkToppers

GBV-WECO - BestelVuurwerk

GBV-WECO - OnlineVoorverkoop

Katan - OnlineVuurwerkKopen

Lesli - Vuurwerkplanet

Mercurius - Vuurwerk4Sale

Pyrostar [NL] - Pyrostar

Royal Fireworks - Vuurwerk Catalogus

Rubro - VuurwerkDiscountshop

Schuurmans - VuurwerkBestelling

VC Vuurwerk - VuurwerkBestelsite

Vuurwerktotaal - Vuurwerktotaal

Wolff - VuurwerkToko

Wolff - Vuurwerkland

XXL - XXL-Fireworks

Zena Nederland - Zena Vuurwerk

Vorig jaar ging ik voor Vuurwerkland en ook dit jaar staat die nog altijd heel hoog bij mij, sfeervol, goede navigatie en mooie lay-out.

Toch ga ik dit jaar voor die van Vuurwerktotaal, geeft mij toch nét dat beetje extra sfeer met die bewegende header en het winterse uiterlijk. Die website lokt mij nou echt om te bestellen, al is er 1 minpuntje; de uitklapbare navigatie, vind ik minder goed uitgewerkt.

Overigens duidelijke overeenkomst met de Vuurwerkland-site vorig jaar natuurlijk, ook die van Zena Nederland, maar deze springt er dit jaar voor mij echt bovenuit, dus mijn stem is daarmee gemaakt. :D

Ik heb gekozen voor Lesli!
Ik heb helemaal nix met hun vuurwerk en ben vaak negatief over deze firma,
maar als het om Webshops gaat vind ik hun erg goed!
Heel duidenlijk met veel gemakken voor de gebruiker!
Vandaar dat mijn stem na Lesli gaat!

De Vuurwerk Winkel en VuurwerkTotaal mogen samen de 2e plaats betreden!

groetjes 3xh

Rubro - strak, eenvoudig en het aller belangrijkste : overzichtelijk. Dit zijn de eisen waar een goede website aan moet voldoen, dus daarom mijn keuze.

Ik heb voor broekhoff gekozen, er staan redelijk veel filmpjes op de site en kan er wel goed de weg vinden, 2e plaats zou ik lesli hebben gekozen:wink:

Ik zelf stem toch voor Breeschoten (devuurwerkwinkel). Simpelweg, omdat ik het een mooi geordende website vind. Met amper tot geen bugs en veel informatie. Maar ja, geen echt goede reden. Mijn gevoel zegt gewoon die website. Alleen jammer dat ik speciaal naar een andere website moet gaan voor het filmpje. Maar ja, hou wel van wat moeite doen, maakt het afsteken des te meer waard:) (qua prijs spreek ik niet over verder xD)

Sowieso ben ik al niemand die echt met plezier online besteld though. Maar, de websites zijn handig.

Heb gestemt op Wolff - Vuurwerkland, vindt die webshop mooie layout hebben wat mij wel aanspreekt, mooie stijl wat meer mijn smaak!

ik ga voor de voor de onlinevoorverkoop van gvb/weco de site werkt goed overzichtelijk.
hierbij kan ik uren rond dwalen op deze site ^^

Rubro - strak, eenvoudig en het aller belangrijkste : overzichtelijk. Dit zijn de eisen waar een goede website aan moet voldoen, dus daarom mijn keuze.

goed verwoordt:wink:, daarom gaat mijn keuze ook uit naar VWD, maar ik vind die van Zena nl en vuurwerktotaal ook mooi

Gekozen: onlinevoorverkoop.nl

Toelichting: Toegegeven, ze verkopen niet de beste collectie die te vinden is. Maar ik vind de site wel degelijk en informatief. Bovendien hebben ze een indrukwekkend arsenaal aan dealers en wordt de inhoud van de site blijvend aangepast aan de geselecteerde dealer.

schuurmans-zena

zena heeft mooie site, maar niet duidelijk. aanbiedingen staan bv niet bij de pakketten en andersom en batterijen niet gerangschikt. Daarom gaat mijn stem toch naar schuurmans waar dit voor mijn gevoel meer lijkt te kloppen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan