[Poll 2010] Beste Vuurwerkimporteur

[Poll 2010] Beste Vuurwerkimporteur

• Beko Vuurwerk

Stemmen: 2 0,6%
  • Bonfireworks

Stemmen: 44 12,9%
  • Breeschoten " De Kruiterij "

Stemmen: 6 1,8%
  • Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 5 1,5%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 7 2,0%
  • GBV - WECO

Stemmen: 20 5,8%
  • Hardix Vuurwerk

Stemmen: 4 1,2%
  • JVE

Stemmen: 1 0,3%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 3 0,9%
  • Lesli

Stemmen: 13 3,8%
  • Meester Vuurwerk

Stemmen: 2 0,6%
  • Mercurius

Stemmen: 0 0,0%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 6 1,8%
  • Pyrostar [ NL ]

• Royal Fireworks

Stemmen: 30 8,8%
  • Rubro

Stemmen: 22 6,4%
  • Schuurmans Vuurwerk

Stemmen: 10 2,9%
  • Sky Fireworks

• VC Vuurwerk

• Vuurwerktotaal

Stemmen: 14 4,1%
  • Witte tenten [ Marijn ]

Stemmen: 53 15,5%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 85 24,9%
  • XXL - Fireworks

• Zena Nederland

Stemmen: 10 2,9%
  • andere, niet genoemd

Stemmen: 3 0,9%

• Totaal stemmers
    342
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb uiteraard voor marijn witte tentenverhuur gekozen

1) beste en mooiste vuurwerk momenteel
2) ieder jaar iets origineels
3) waar voor je geld
4) je krijgt eerlijk en goed advies
5) als je vuurwerk niet af gaat krijg je je geld terug

Cafferata.

Ook al gaat Wolff er bij mij vandoor met het product van het jaar,
de Space Shooters.

Cafferata heeft het vooral te danken aan de Showtime collectie
een collectie die van alle importeurs het
dichts bij professioneel vuurwerk in de buurt komt
Zelden heb ik uit cakes zoveel geweld zien komen.

Wolff ongetwijfeld, geen enkele andere importeur heeft zoveel toppers, goede prijs/kwaliteitverhouding, compleet assortiment en constante kwaliteit.

Ik heb op Royal Fireworks gestemd. Met een paar redenen.

1)Openheid. Ik als consument vind het belangrijk,om te weten,bij wie ik me vuurwerk koop. En de openbare demo,was daarom een mooi gebaar richting klant en liefhebber.

2) Eerlijkheid. Ook de demo,was hier een mooi voorbeeld van. Geen gedoe,met grote hoeveelheden cakes. Maar gewoon nuchter zoals het hoort,dit krijg je,voor die prijs.

3) Vernieuwing. In de 3 lijnen die ze voeren,zitten een aantal producten,die in mijn ogen,kijkend naar de rest,uniek mogen worden genoemd.

4) De prijs/kwaliteits verhouding van de producten,is dik in orde. en genoeg keuze in effect,en grammen.

Is toch echt wolff voor mij, ondanks het feit dat we zelf wolff verkopen, hoor ik verhalen van andere leveranciers.

Ik heb gekozen voor Bonfireworks. De kwaliteit / prijs verhouding is naar mijn ervaring heel goed. Potten zijn lekker compact, dus verwachtingspatroon van omstanders laag. Des de groter de verassing zullen we maar zeggen. Ze moeten wel iets de diversiteit in hun aanbod. Mag iets ruimer.

Wolff volgt. Maar hun aanbod is weer veel te groot. Zeker nu B&W erbij is gekomen. Daarbij vind ik het eigenlijk niet voldoen aan de Dynasty standaard en hoop niet dat dit tegen ze gaat werken. Dynasty houdt ze nog in de top wat mij betreft. Deze lijn heeft goede PK verhouding en de labels zijn over het algemeen wel leuk.

Royal heb ik nog geen ervaring mee, maar het uiterlijk ademt wel kwaliteit uit. Ik ga ervaren of dat ook zo is.
Rubro is ten slotte een ander importeur die mij opvalt. De Event cakes gezien op een demo en dat was heel goed, maar van de rest weet ik nog weinig. Ze hebben wel een complete lijn als ik vuurwerkdiscount bekijk en dat spreekt voor ze. Alleen jammer dat ze zo weinig verkooppunten hebben.

Ik hoor dat Wolff een liefhebber is, de allrounder in zijn klasse... Dan toch maar dat verdere reisje naar de winkel die Wolff producten verkoopt. Want in Amsterdam heb je niet veel winkels die vuurwerk van Wolff verkopen... Iemand Tips? (als je ervaring hebt met een winkel in Amsterdam, of er gewoon veel verstand van hebt).

MvG 333deejay333

Genoeg winkels in Amsterdam die Wolff verkopen. Dam´s feestartikelen op de Middenweg, Ijzerhandel de Vijl aan de Admiraal de Ruyterweg, in Reigersbos zit er ook 1. In Diemen ook, vlakbij dus. Weet niet waar je vandaag dat er weinig Wolff is in Amsterdam...

Ik vind GBV het beste, wolff is ook wel goed, maar het is egt SUPERduur. Maar dat ligt waarschijnlijk aan de winkel zelf en niet de importeur....

Na veel afwegen, wolff, WTV, rubro, royal fireworks,en cafferata. Heb ik uiteindelijk toch voor de cafferata gekozen, dit komt vooral door de showtime cakes die mij wederom hebben verrast!

Persoonlijk vind ik dit echt vuurwerk voor de freaks, ondanks de hoge kosten, geeft dit een geweldig spektakel, deze blokken blinken uit om 0.00, het is niet het zoveelste blok in de straat:). Jammer dat cafferata niet zo actief is als rubro, daar scoren ze wel weer minpunten mee.

Ik moet zeggen dat ik het een moeilijke keuze vond!
Omdat er veel geduchte tegenstanders waren, WTV (innovatief), wolff (perfecte prijs/kwaliteit), rubro(event cake serie is echt fantastisch/actief op het forum!) en royal fireworks(actief op het forum/hot chains, exploding box zijn erg goed:))

Dat is voor mij Marijn. Als ik zo de criteria lees moet je wel als eerste aan Witte Tenten denken. En het spreek allemaal voor zich, alleen verliezen ze het qua prijzen van Bonfireworks.

Na Oud & Nieuw blijf ik bij Witte Tenten als beste importeur. Gisteren zat ik na te denken over dit topic en kwamen Rubro, Caffetaria, Wolff en Bonfireworks aanzetten als concurrenten waardoor mijn top 5 er zo uit ziet:

1. Witte Tenten
2. Bonfireworks
3. Rubro
4. Wolff
5. Caffetaria

Deze lijst spreekt eigenlijk voor zich zelf maar ik heb er de nodige argumenten op los gelaten. Tussen de nummers 1, 2 en 3 zit niet zo veel verschil. Daarna zijn Wolff en Caffetaria ondanks de grote verschillen tussen beide bijna gelijkwaardig.

Witte Tenten, producten zoals Vette Marja, Zware Jongens, Hoogmoed en Jaloers zijn helemaal geweldig en totaal nieuw in Nederland, een bedrijf door en voor liefhebbers.

Ik zie sommigen met Rubro komen, maar waarom? Ik heb er geen ervaring mee, dus het is geen waarde oordeel van mij, maar komt die waardering vooral door de Event Cakes? Over de Gold Line en Master Line hoor namelijk nooit wat.

Heb me dit jaar aangenaam laten verrassen door WTV, zelfs een dealer redelijk in de buurt gevonden. (roenhorst)
Tevens een flink aantal potten gehaald via laser fireworks in elten.
Die hebben volgens mij nu 2 lijnen, waarvan 1 eigen en deze vond ik prima te noemen. qua prijs en kwaliteit. ( over de potten los geen mening, want heb ze allemaal doorgelond :-) )

Eigenlijk vind ik dat er diverse erg goede importeurs zijn, waaronder Wolff, Royal Fireworks, Rubro, Bonfire, Marijn, Hardix en Cafferata (en dan vergeet ik er zeker nog wel wat :p ).

Toch heb ik voor dit jaar gekozen voor Breeschoten de Kruiterij. Voornamelijk omdat ik de Drgn-line een erg goede zet in de juiste richting vind. Betaalbare superkwaliteitscakes. een erg goede zet moet ik zeggen en ik zou het erg fijn vinden dat deze lijn zou worden uitgebreid!

Voor mij is Witte tenten verhuur de beste importeur, komt door een aantal redenen.

1. omdat het bij mij dicht in de buurt is.
2. omdat ze een lekkere frisse uitstraling hebben
3. altijd lekkere (gratis) broodjes op de afhaaldagen, dit jaar waren er loempia's/worsten etc.
4. prijzen zijn uitstekend te noemen!
5. nooit geen chaos op de afhaaldagen, althans niet dat ik heb gemerkt.
6. een eigen stijl qua effecten.

Ben al 2 jaar vaste klant bij Witte tenten verhuur en dat zal nog heel wat jaren zo blijven denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan