Politie vindt honderd kilo vuurwerk in huis

Om olie op het vuur te gooien;-)
Deze beste man vrouw die gebeld heeft doet niets verkeerd. Om hem dan een nsber te noemen gaat wat ver. Die vergelijking gaat zowieso niet op. Compleet andere situatie, tijd, mensen. oorlog etc.
Wat ik hier niet kan begrijpen is dat mensen zo moeilijk doen en kwaad worden.
Met alles respect, wat die mensen deden mag niet. Klaar. Kun je hoog of laag springen, met je kop onder een koude kraan gaan staan, op je hoofd staan en dubbeltjes schijten, het is tegen de wet.
DAt je het niet aardig vind dat iemand verlinkt kan ik begrijpen. Houd ik zelf ook niet van.
Maar als je met vuurwerk bezig bent door het jaar heen, kun je ook verwachten dat er een keer iets mis gaat. Dat is het risico van het vak.
Als ik een simpel fonteintje afsteek en de politie houd mij aan dan mag ik ook een boete krijgen. Sneu of niet, risico dat erbij hoort.

Overigens: no hard feelings naar wie dan ook die hier gepost heeft.
greetzz

Nee volgens de WET van de OVERHEID moet jij een boete krijgen 95 procent van je mensen in de straat vinden een fontein zonder knetter waarschijnlijk gewoon mooi. Pure indoctrinatie. Het feit dat jij uitgaat van een WET is al zielig. Waarom kan een agent niet gewoon zeggen zolang het bij 1 ding blijft , niet al te laat en geen geknal dan geen boete. Ze moeten eens meer naar de situatie kijken ipv in dat stomme boekje te kijken.
Veel wetten zijn goed maar er zijn er zoveel krom in nederland , of wetten met subwetten die weer wetten hebben ga toch weg word ik zo kotsmisselijk van.
Als er een zwerver dronken in de stad loopt krijgt die nooit een boete staat overdag gewoon te pissen op straat en als ik dronken naar de kroeg rij zonder licht word ik voor beide beboet. Terwijl ik elke dag werk. En die zwerver kan wel een *** achtergrond hebben maar die hoort zelf ook aan het werk gezet te worden en van zijn verslaving af geholpen te worden. Ipv onderdak bieden in de winter en zoek het de rest van de dag maar uit.
Omgekeerde wereld hier in NL.

Back
Bovenaan