politie vind 3000 kilo illegaal vuurwerk in Hamburg

Pyromaas

VWC lid
De Duitse politie en douane hebben in een woning in Hamburg 3000 kilo illegaal vuurwerk indekt.De ongeveer achtduizend vuurpijlen en andere soorten explosieven lagen opgeslagen in het appartement en in een garage.

De 45-jarige bewoner is gearresteerd. Omwonenden in een straal van tweehonderd meter rond de woning moesten hun huis tijdelijk verlaten. Het vuurwerk is naar een veilige locatie gebracht, liet een politiewoordvoerder weten.
De politie spreekt over de grootste vuurwerkvondst ooit in een woning in Hamburg. Sommige explosieven waren groter dan een handbal. Een tip leidde de politie naar de ontdekking.

" Omwonenden in een straal van tweehonderd meter rond de woning moesten hun huis tijdelijk verlaten. Het vuurwerk is naar een veilige locatie gebracht, liet een politiewoordvoerder weten."

Waarom is dat? Dat vuurwerk ligt daar toch al lang? Gaat het in eens af als de politie in de buurt komt?

" Omwonenden in een straal van tweehonderd meter rond de woning moesten hun huis tijdelijk verlaten. Het vuurwerk is naar een veilige locatie gebracht, liet een politiewoordvoerder weten."

Waarom is dat? Dat vuurwerk ligt daar toch al lang? Gaat het in eens af als de politie in de buurt komt?

ja echt heh, hahaha.
In Napels als er een vondst van duizenden cipollas word gedaan dan word dit gewoon mee genomen door 4 agentjes met 2 bestelbusjes :p en in Nederland en Duitsland word meteen alles afgezet, iedereen geëvacueerd en de OED erbij enzo :bonk:

ja echt heh, hahaha.
In Napels als er een vondst van duizenden cipollas word gedaan dan word dit gewoon mee genomen door 4 agentjes met 2 bestelbusjes :p en in Nederland en Duitsland word meteen alles afgezet, iedereen geëvacueerd en de OED erbij enzo :bonk:

je kan praten als brugman, maar duizenden cipolla's zijn is geen kinderspul vriend.

je kan praten als brugman, maar duizenden cipolla's zijn is geen kinderspul vriend.

no shit sherlock :wink:
Je mist het punt wat ik probeerde te maken. Ik vergeleek de aanpak tussen verschillende landen. Hiermee bedoelde ik te zeggen dat ze in Nederland en Duitsland misschien een beetje overdreven reageren als ze een vuurwerkvondst doen...

Back
Bovenaan