Politie neemt zwaar vuurwerk in beslag

killerdome

VWC lid
De politie heeft woensdag 1 februari 2012 in een woning van een 25-jarige man uit Dirksland zwaar vuurwerk, een zogenaamde 'cobra', aangetroffen. Het vuurwerk was volgens een politiewoordvoerder zichtbaar achter zijn raam gepositioneerd. De man is inmiddels gehoord. Er is proces-verbaal tegen de man opgemaakt. Het vuurwerk is in beslag genomen.

Bron

Doet me ergens aan denken. Hier in de buurt hadden een paar jongeren op 31 december hun collectie illegaal vuurwerk voor het raam gezet en een groot vuur gestookt voor de deur, erg provocerend maar er is geen politie geweest.

Niet alleen erg provocerend maar ook nog eens super dom. Vuur stoken bij een lading zwaar vuurwerk... Lekker slim :)

Tja, dit is niet heel slim nee.
Ook al is het een dummie, dan nog is het niet erg handig.

Het is/was niet erg handig van deze man..
Maar kom op 1 hele cobra is wel een hele dikke vangst, die het melde in de media wel waard is:bonk:

Het is/was niet erg handig van deze man..
Maar kom op 1 hele cobra is wel een hele dikke vangst, die het melde in de media wel waard is:bonk:

inderdaad want het zou wel de hele wijk kunnen wegblazen hoor:bonk:
goed van die agent dat ie de buurt heeft gered, een extra donut in de middag pauze!

Stumper is het! Niks anders!
Ik heb een verhaal gehoor dvan een meisje van 10 jaar waarvan haar sinussen (lucht houdende ruimtes in je hoofd) zijn gescheurd met oud en nieuw doordat één of andere oetl.. een cobra naast haar voetjes gooide! Kind wordt 's morgens wakker heel haar hoofd opgezet en vol met bloed e.d. Dan ben je goed bezig (not) De moeder heeft foto's gemaakt van haar dochter, en die krig ik binnenkort toegestuurd! Dan zal ik ze hier plaatsen, zodat iedereen kan zien wat er met die rommel kan gebeuren (ook al zal het geen opzet zijn)!

@ maximus dat is idd erg en je hebt er idd gekken bij..
Maar wat heeft jou post met het bovenstaand artikel temaken?
Mischien kun je beter jou verhaal+ eventuele foto's in het cobra 6 toppic plaatsen.
Verder hoef ik die fot's niet tezien..
het is al erg genoeg dat er mensen zijn die niet na denken!
Is die man uiteindelijk aangehouden/verhoord enzv?

@ maximus dat is idd erg en je hebt er idd gekken bij..
Maar wat heeft jou post met het bovenstaand artikel temaken?
Mischien kun je beter jou verhaal+ eventuele foto's in het cobra 6 toppic plaatsen.
Verder hoef ik die fot's niet tezien..
het is al erg genoeg dat er mensen zijn die niet na denken!
Is die man uiteindelijk aangehouden/verhoord enzv?

Nee niemand heeft het gezien of gedaan zo gaat dat!
Maar goed tip! Als ik ze heb ga ik dat zeker doen!
Beetje te snel gereageerd op dit bericht

@3xh Je hebt gelijk! Ik ga dat zeker doen en mijn reactie hoort niet op dit bericht te komen! Maar als je dit leest denk je er wel weer even aan!

Back
Bovenaan