Plenair verslag Tweede Kamer - 28-1-25

Ik vind het zo kortzichtig dat veel partijen geen enkele middenweg zien en de realiteit niet onder ogen (willen) komen.
Gelukkig is er een Joost Eerdmans (Ja21), Caroline van der Plas (BBB) en Michiel van Nispen (SP) en voor alsnog Michon-Derkzen (VVD) die toch reëler zijn en niet alle consumenten die vuurwerk afsteken over één kam scheren.

Ik vind het zo kortzichtig dat veel partijen geen enkele middenweg zien en de realiteit niet onder ogen (willen) komen.
Geloof me, dan doen ze echt wel. Echter hebben zich zo vast gebeten om een vuurwerk verbod te realiseren, dat alles daar voor mag en moet wijken. Dat deze personen zich zelf nog recht in de spiegel durven aankijken met alle leugens, list en bedrog wat ze gebruiken om hun zin door te drammen.... of zijn ze echt zo naïef en denken ze echt wat ze zeggen.... ?

Geloof me, dan doen ze echt wel. Echter hebben zich zo vast gebeten om een vuurwerk verbod te realiseren, dat alles daar voor mag en moet wijken. Dat deze personen zich zelf nog recht in de spiegel durven aankijken met alle leugens, list en bedrog wat ze gebruiken om hun zin door te drammen.... of zijn ze echt zo naïef en denken ze echt wat ze zeggen.... ?
Op een gegeven moment ga je in jezelf geloven toch??

Ik heb het wel gevolgd. Ook om te horen wat de argumenten van links zijn. Zodat we ze daar later mee om de oren kunnen slaan. Ja het is tenenkrommend om te horen maar luister het wel

Ik zou het moeten, want kom Ouwehand wrs in april weer tegen, maar ik kan het echt niet aanhoren zonder nadelige gezondheidseffecten.

Back
Bovenaan