Playful Fairy

hey yannick

kijk is aan das heel mooi man , maar wel een beetje raar :shocked: dat je deze film bij pyromaniac1975 hebt kunnen zien , dat kan niet de bedoeling zijn geweest ( kun jij verder niks aan doen hoor ) maar zal hier toch even over praten met marchel want als klant van ons zijnde (orthon) , kan het niet zo zijn dat consumenten de film al(prive) eerder zien als dat wij ze openbaar maken aan het publiek.

mvg

team royalfireworks

Dit is in overleg gegaan via het bepalende kanaal en toenertijd goed gekeurd.
Dit om wat onafhankelijke meningen te krijgen.

gr
Marchel

45 shots? op de site van royal fireworks staat toch echt 36 shots?

Artikel Naam: Playful Fairy.
Artikel nummer: RFC 1479.
Schiet style: I Shape.
Bruto Gewicht: 2900 gram.
Netto Kruitgewicht: 255,8 gram.
Aantal Schoten: 36.

En vanavond ging hij zoals moest!! Lekkere fluiters naar crackling! Een leuke bak die ik zelf graag wil hebben... Cake heeft 45 schoten. Groet Dim

Op de schietlijst van de afgelopen demo staat ook 45 shots, neem dan aan dat er toch echt 45 schoten in deze cake zitten?

Iemand van Royal zelf die dit kan bevestigen:)?

Hij is 45 schoten, is een foutje op de website.

Hij ging echt lekker, heerlijke tempo/fluit met lekkere knallen.

Zal film z.s.m. online zetten.

nou, kom maar op met dat filmpje :)
ben wel benieuwd naar een echte demofilm, van eentje die goed afgaat

geweldige cake dit , de topper van deze collectie , naar mijn mening .
schelle fluiten overgaand in krachtige crackling , helemaal top .
komt zeker in de collectie , mischien gaan er wel 2 tegelijk .

Ik wil de FU collection toch echt niet afkraken, maar ook deze heeft mij toch lichtelijk teleurgesteld. Ik was eerst erg enthousiast, maar de fluit was gewoon echt héél slap. Ik kan me niet herinneren dat hij op de demo zo was... Bij Concerto Rosso en Zware Jongens gingen de oren van een aantal mensen dicht, maar toen Playful Fairy kwam konden de vingers weer uit de oren.

Vond em ook zwaar tegenvallen... Ik dacht dat een combinatie met de SIlver Salute wel wat geweld zou geven, maar de Playful fairy had niets in te brengen. Met name hele slappe boeketjes!

Op de filmpjes gingen ze iets te snel. Ook vergeleken met de Zware Jongens leken ze iets te snel te gaan.

Toen ik deze echter afstak, viel dat wel mee. Mooi tempo en met een paar tegelijk echter een lekkere lucht vol fluiters afgemaakt met crackling. Ik heb hier van genoten.

Ik heb er twee tegelijk afgeschoten,de fluit was inderdaad erg zacht en de crackling boeketten waren niet echt vol.
En dan had ik ook nog de pech dat er 1 voortijdig de brui aan gaf,dit had ik trouwens ook al met de bursting wheels van royal. :-(

ik vond deze een beetje tegenvallen, vooral omdat alles effecten vrij klein waren.
ik steek liever 2x concerto rosso af dan 1 keer deze

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vond de cake wat tegenvallen. Qua concept wel goed, maar de uitwerking kan beter. Vooral de boeketjes had ik groter verwacht.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik ben wel benieuwd wat Royal fireworks zelf van de negatieve reacties vind op deze cake?
Als ik nog eens terugkijken naar de filmpjes van de demo en de filmpjes die tijdens de jaarwisseling zijn gemaakt zie en hoor ik echt héél duidelijk verschil.

Back
Bovenaan