Platinum Sensation

De Willow Mayhem is de standaard vervanger die Magnum voor zal stellen. Je zou altijd met je winkelier in overleg kunnen gaan om te kijken of er iets anders mogelijk is, mocht je het standaard alternatief niet willen.
We wachten rustig af waar de winkelier mee komt en dan ff kijken hoe of wat.

De Willow Mayhem is de standaard vervanger die Magnum voor zal stellen. Je zou altijd met je winkelier in overleg kunnen gaan om te kijken of er iets anders mogelijk is, mocht je het standaard alternatief niet willen.

De Willow Mayhem is ook afgekeurd dus dat is wel vreemd ( staat in het lijstje in het topic )

Ja, ik verzin het ook niet.

Artikel 1359 1.2" Willow Mayhem is afgekeurd voor batch 1359-2023-1. Deze wordt vervangen door artikel 5359 Willow Mayhem óf door artikel 0636 Insane Crown Bomber.

Ik krijg artikelnummer 5359 niet gevonden...geen idee wat Broekhoff dan precies als vervanger heeft liggen. Ik gok een andere batch.

Ja, ik verzin het ook niet.

Artikel 1359 1.2" Willow Mayhem is afgekeurd voor batch 1359-2023-1. Deze wordt vervangen door artikel 5359 Willow Mayhem óf door artikel 0636 Insane Crown Bomber.

Ik krijg artikelnummer 5359 niet gevonden...geen idee wat Broekhoff dan precies als vervanger heeft liggen. Ik gok een andere batch.

Zou best kunnen ja, dacht al wat gek als de vervanger ook is afgekeurd. Dan gaat het vast om een andere batch inderdaad.

Insane Crown Bomber is de aangeboden vervanger vanuit Magnum

Insane Crown Bomber is ook een hele mooie box, omlabeling van de Kingstown Hangover. Helaas is de Insane Crown Bomber eerder uit mijn bestelling geschrapt omdat die te laat binnen zou komen en de vervanger die ik daarvoor krijg is de Extreme Goldfather die nu afgekeurd is :bonk:

Ik kreeg de Traditie box (Katan) aangeboden als vervanger, maar gezien reacties op dit forum bij dat product daarvan afgezien. Uiteindelijk zelf gekozen voor de Chain Reaction (Magnum), wat mijn favoriete product was op de demo bij Huisman. Nu hopen dat het windstil is, anders blijft die een jaartje liggen!

Ik zal morgen even een filmpje uploaden, zit aan de dagelijkse upload limiet. Denk dat dit een hele sierlijke bak is met minder wind. Of deze was meer vatbaar voor wind, of we hadden hier even flink wat vlagen want deze vervloog het snelst na de burst. Ik heb zowel deze als de Freestyle Madness geschoten en ik vond deze harder overkomen kwa burst (zijn beide kooiloos als het goed is).

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan