Plaats hier je vuurwerk/sfeer AI beelden.

Heb al eerder pogingen gedaan ja, maar AI heeft tot dusver toch wel een bizarre beleving/voorstelling van de Nederlandse Oud en Nieuw viering, oliebollen, appelflappen etc.

Vooral ook het aantal artefacts viel me zwaar tegen. Nu ben ik een AI noob, maar het motiveerde me niet om er mee verder te gaan.

Vind die van jou al wel wat beter door de lantaarn palen en auto's die erbij staan. Hopelijk komen er nog vele voorbeelden hier.

openart-image_FbIx5L3Q_1755782936164_raw.jpgopenart-image_7ocNBgDw_1755782851361_raw.jpgopenart-image_h_Q2tlFA_1755782939513_raw.jpg

prompt:
retro 80s art, abstract, colourful fireworks, dutch street, people happy, champaign and oliebollen, fireworks in the air and on the ground, happy, cozy, vibrant, big and small fireworks, moonlight.

er zitten wel lekker veel fouten in zeg, zal het nog wel eens even bijschaven.

Laatst bewerkt:
Het beste vind ik meestal om een bestaande foto te pakken als uitgangspunt als je een realistisch-ish foto wilt. Vervolgens vraag je die te bewerken en bepaalde dingen in te tekenen of te veranderen. Het helpt vaak om zo specifiek mogelijk te zijn. Je krijgt dan niet zo'n zoetsappige foto als volledig AI gegenereerde plaatjes maar vaak wel een stuk realistischer omdat de basis een realistische setting is.

Originele foto van een besneeuwde bouwput:
og.jpg

Met ChatGPT bewerkt:
bw.png

Alles valt of staat natuurlijk met de basis-afbeelding maar aangezien er sinds 1853 geen sneeuw meer is gevallen in Zoetermeer kon ik zo snel geen betere basis vinden. :p

Back
Bovenaan