Pigi.'s Filmpjes 2009 - 2010

Leuke filmpjes! Ik merk wel dat original vorig jaar aardig wat goede matten heeft geimporteerd! De traca, chainthunders,mascleta etc. Stuk voor stuk matten met echt een hard tempo.

Die blauwe Rocket Boom is echt prachtig zeg! Wat een geweldige collectie en filmpjes pigi.! Altijd leuk om jou compilatie's te kijken ook, lekker in de stemming komen.

Wederom bedankt voor de reacties:thumbup:
De tijd gaat nu wel erg snel, over een week hebben de meesten van ons de collectie alweer in huis staan.
Afgelopen woensdag heb ik een aantal sfeerbeelden geschoten bij Top vuurwerk, om nog een beetje extra in de stemming te komen. En natuurlijk vandaag ook gewoon een nieuw O&N filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vanwege de verwachte drukte morgen op het forum (wanneer iedereen zijn collectiefoto upload) en omdat ik de komende dagen zelf werkzaam ben in een vuurwerkwinkel, volgt hier alweer de laatste upload van 2010.
Ik wil jullie bedanken voor de leuke comments en ik hoop dat ik mijn steentje heb kunnen bijdragen aan het welbekende ‘’oud & nieuw gevoel’’.
Veel succes bij het afhalen van de vuurwerkbestellingen en ik hoop jullie weer te zien op het forum in 2011!
Alvast een prettige jaarwisseling toegewenst:yes:

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Succes met werken, en ik hoop dat je het naar je zin krijgt!

Ik weet niet of je dit jaar weer gaat filmen, en anders succes! Hoop je topic volgend jaar weer te zien:)

Back
Bovenaan