ivivuurwerk VWC lid 3 sep 2010 #21 Ik heb je dvd natuurlijk al een tijdje en hij is nogsteeds top! Kan niet wachten op dvd 2010/2011
ajax0251 VWC lid 8 okt 2010 #22 Pieter zei: Aangezien het vuurwerkseizoen eindelijk begonnen is heb ik besloten weer wat films toe te voegen aan de site (en eerste post van dit topic). Ik zal zeker 2x per week met wat nieuwe filmpjes komen t/m December. Klik om te vergroten... volgens mij lukt het niet zo ben benieuwt waneer de filmpjes komen. GR Wouter
Pieter zei: Aangezien het vuurwerkseizoen eindelijk begonnen is heb ik besloten weer wat films toe te voegen aan de site (en eerste post van dit topic). Ik zal zeker 2x per week met wat nieuwe filmpjes komen t/m December. Klik om te vergroten... volgens mij lukt het niet zo ben benieuwt waneer de filmpjes komen. GR Wouter
S Stefan Works VWC lid 1 dec 2015 #24 Pieter, waarom ben he gestopt met je fantastische site? Komen er ooit weer nieuwe films?
S Stefan Works VWC lid 15 dec 2015 #25 Steef-Kaboom zei: Pieter, waarom ben he gestopt met je fantastische site? Komen er ooit weer nieuwe films? Klik om te vergroten... Bump .
Steef-Kaboom zei: Pieter, waarom ben he gestopt met je fantastische site? Komen er ooit weer nieuwe films? Klik om te vergroten... Bump .