Pieter's Vuurwerk 2009/2010

Pieter

VWC lid
1.jpg

1. Italiaanse Bom

2.jpg

2. Grom

3.jpg

3. Salon Roger Mat

4.jpg

4. Italiaanse Bom

5.jpg

5. Chainthunder 500

6.jpg

6. Silver Conic Fountain

7.jpg

7. Fluit Knal Project

8.jpg

8. Chainthunder 500 2x

9.jpg

9. Silver Salute

10.jpg

10. Mammoth

burned horse 2x.jpg

Burned Horse 2x

brocade crown 4x.jpg

Brocade Crown 4x

silvery dragon 12x.jpg

Silvery Dragon 12x

11.jpg

11. Silver Conic Fountain 2x + Thunder King XXL + Thundering Heaven 2x

12.jpg

12. Chainthunder 500

13.jpg

13. Chainthunder 500 Bonbridge

14.jpg

14. Chainthunder 500

07-09-2010 - vijf nieuwe films toegevoegd;

15.jpg

15. Chainthunder 500

16.jpg

16. Gemodde Mat

five pack.jpg

17. Five Pack

18.jpg

18. Gemodde Mat

19.jpg

19. Atomyc 6 vs Italiaanse Bom

20.jpg

20. Squalo

Laatst bewerkt:
Kan hem jammer genoeg niet zien, maar als de dvd uitkomt koop ik hem zeker weer, en de beste wensen Pieter!

Hhahaha leuk idee om dit zo uit te voeren! Leuk filmpje,
Pieter, ik neem aan dat je dit jaar weer wat mooie filmpjes op DVD zet??:p

wehehehe, mooi filmpje pieter! Ook ik ben benieuwd naar je dvd :p maar dat zal wel goedkomen denk ik :D
beste wensen nog hoor!

zozo dat zijn veel snippers!:D kan niet wachten op de andere filmpjes ! Btw, komen er nog filmpjes van 2008-2009 bij, of zijn dat ze allemaal al?

:bye:

tof dit, ik had dit jaar nog nooit zoveel siervuurwerk gehad meer dan 1000 euro maar ik miste toch wel een paar matten behalve een paar chainthunders....matten behoren eigenlijk wel tot elke collectie:)

Leuk dat jullie dit projectje wel kunnen waarderen :) zojuist heb ik tien nieuwe films online gezet.

Wanneer de dvd klaar is weet ik nog niet precies. Even geduld aub ;)

Pieter het valt mij op dat ik jouw filmpjes al een tijd niet meer kan zien:S de link doet het niet. ook niet als ik op de site kijk. zou jij weten wat het is?
Alvast bedankt :)

Je films zijn weer als vanouds. Beelden met sfeer, waar we haast ingetrokken worden om oud en nieuw te voelen zoals jij het beleefd.
Top!
Bedankt voor de moeite om ze te delen en ik wacht met smart op jouw dvd.
:bye:

De server had wat probleempjes gister en vanmorgen dit is inmiddels verholpen. Alles moet weer werken zoals het hoort.

Tof dat jullie het zo kunnen waarderen, ik heb dit jaar eigenlijk meer dan ooit gefilmd. Dat zit dus wel goed. Ik ga geen haastklus maken van de dvd, maar hij komt er zeker weten.

Zojuist trouwens de eerste drie avondfilms toegevoegd. Het was best een geweld in die smalle straat zoals jullie kunnen zien :)

ik hoop dat deze dvd net zo goed is als de dvd van 2008/2009!
echt geweldig de dvd's

zit vol spanning te wachten op de andere dvd, wanner deze uit is bestel ik hem meteen.

alvast bedankt,

Aangezien het vuurwerkseizoen eindelijk begonnen is heb ik besloten weer wat films toe te voegen aan de site (en eerste post van dit topic).

Ik zal zeker 2x per week met wat nieuwe filmpjes komen t/m December.

Back
Bovenaan