rikkoenjeffrey
VWC lid
Ik heb de primeur met een demo filmGeschoten bij Kuiper gisteravond.
Schiet erg hoog. Maar de boeketten zijn flink groot en vol, waardoor dat geen probleem is. Het is wel weer een heleboel goud. We komen al om in de gouden boxen, dus deze voegt gewoon erg weinig toe. Royal heeft ook al zo veel gouden doorlontbakken, dus ik snap de keuze voor deze cakebox niet echt. Dit goud blijft wel erg lang hangen (zeker van de derde en vierde cake). Totaal niet onderscheidend deze cake, maar ik vind hem wel prima. Past in het rijtje Golden Power en Immortal Gold.
Eerst bedankt voor de film!! Ik snap best je punt van er zijn veel goudbakken. Maar de goudeffecten op zich zijn wel redelijk verschillend, en daarbij bijna alle effecten komen veel terug er zijn gewoon heel veel producten. Het is gewoon heel moeilijk om op een markt waar zoveel producten zijn iets nieuws te bedenken. Daar je beperkt ben tot een hoeveelheid kruid per schot. Wij liefhebbers moeten naar mijn insziens niet teveel kijken van weer goud, maar meer van hoe presteerd het. En wat voor soort goud is het. Trouwens geen aanval op jouw hoor. Maar ik sprak deze week een aantal andere die zeiden op weer andere producten, alweer crackeling dus van daar