Pescar

6 schoten, nog geen 11gram/schot en dan 2€ per schot.
Helemaal van het padje af.

Een kleine kanttekening, let bij kleinere cakes even op de nieuwe eisen voor het formaat.
Een nieuwe 6 schots kan niet 1 op 1 vergeleken worden met een oude 6 schots cake.
Puur omdat het formaat van een nieuwe 6 schots cake misschien wel dubbel zo groot moet zijn.

Een kleine kanttekening, let bij kleinere cakes even op de nieuwe eisen voor het formaat.
Een nieuwe 6 schots kan niet 1 op 1 vergeleken worden met een oude 6 schots cake.
Puur omdat het formaat van een nieuwe 6 schots cake misschien wel dubbel zo groot moet zijn.

Maak er dan een 9 shots cake van denk ik dan, toch zonde die lege tubes. Desalniettemin wel een gaaf ding!

Beetje kort en de fish zitten in de mine als ik het goed zie? Wel lekker dichtbij dan, ook wel riskant natuurlijk

Ik vind het helemaal geweldig, een uniek product.
Sluit me wel aan bij de andere, waarom 6 schoten maken en vervolgens wel 3 lege schots in het doosje proppen vanwege de eisen. Maak dan direct 9 schoten of zelfs 16.

Vreemd, maar voor 7,95€ per stuk heb ik ze wel aangeschaft.

Super leuk product, dit zijn van die kleine dingen die je soms het meest bijblijven op een avond vol siervuurwerk. 6 shoten is wel heel karig, maar voor dit bedrag neem ik er ook een aantal mee.

Overal €11 hier, is echt te gek voor 6 shotjes. 2e halve prijs mag wel

Wordt wéér niks van gbv dit jaar, al decennia niet, opvallend

Het is toch verbazingwekkend dat men overal wil vergroenen, maar vervolgens gaat een branche vanwege zelf verzonnen regels (niet hoger dan breed) lege tubes in een cake stoppen. Je bent potdorie 1/3e lucht aan het verschepen vanaf de andere kant vd wereld. Hoe krijgt men dit in hun hoofd. Te absurd voor woorden.

Hetzelfde geldt voor die ronde cakes met niets in het midden. Wat een verspilling.

Hij kwam voorbij in de finale van de Quartel demo afgelopen weekend.
Geen mines maar 30 mm onwaardige luchteffecten.

Ik had hem nog op de twijfel lijst ivm het effect van de productvideo, maar laat hem lekker staan nu.

Laatst bewerkt:
Hij komt voorbij in de finale van de Quartel demo afgelopen weekend.
Geen mines maar 30 mm onwaardige luchteffecten.

Ik had hem nog op de twijfel lijst ivm het effect van de productvideo, maar laat hem lekker staan nu.

Vanaf 2:22

Als dat hem is, is het best wel anders dan verwacht.... Gaan t zien de 31e

Is dit met 100% zekerheid de pescar tijdens die finale?

Dit lijken wel 15mm fish waterfalls uit een jeugdpakketje van 1998.
Jammer weer om te zien, die mine was wel waarvoor de meeste het kochten natuurlijk.

We zien het wel

Back
Bovenaan