Pescar

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 8029
Artikelnaam: Pescar
Bruto Gewicht: ... gram
Netto Kruitgewicht: 63 gram
Aantal Schoten: 6 schoten
Effectomschrijving: Pescar is Spaans voor vissen. Deze kleine cake met grote 30 millimeter tubes schiet grote scholen met vissen de licht in. Door de unieke combinatie van fish-effecten in een minetube een zeer bijzondere cake, welke mening toeschouwer zal verbazen.
Max. tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 16/1
Adviesprijs: € 14,99
Voorverkoop 2023: € 12,50
Onlineprijs 2023: € 10,99

O.a. te koop bij: St8mentvuurwerk.nl

8029 Pescar.png

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik lees wel meer opmerkelijke zaken. 10,5 gram in een 30 mm tube. Terwijl ik het gevoel krijg dat er over de hele lijn juist met kleinere tubes wordt gewerkt.

Goed gezien, het is een 6 shots, photoshop afbeelding :wink:

Bedankt, dan is dat duidelijk :) Wanneer kunnen we van de nieuwe producten de filmpjes verwachten? Een filmpje zal in eerste instantie doorslaggevend zijn voor het wel of niet op de lijst zetten. Daarna telt de prijs natuurlijk ook nog.

Dit klinkt zeker interessant. Erg benieuwd naar een filmpje en prijs, maar ga deze zeker in de gaten houden.

Bedankt, dan is dat duidelijk :) Wanneer kunnen we van de nieuwe producten de filmpjes verwachten? Een filmpje zal in eerste instantie doorslaggevend zijn voor het wel of niet op de lijst zetten. Daarna telt de prijs natuurlijk ook nog.

Zodra er een filmpje beschikbaar is, zal ik die plaatsen. Ik verwacht voor einde zomer alle producten op film te hebben.

Dit kan een regelrechte budgettopper worden! Tenminste, als je er vanuit mag gaan dat dit product gezien het formaat een niet al te hoge prijs krijgt.

Ooh gaaf dit, mooi gedaan zeg. Lekker rustig in de vooravond stoken. Mooie toevoeging dit.

6 schoten, nog geen 11gram/schot en dan 2€ per schot.
Helemaal van het padje af.

Back
Bovenaan