Peking Opera 100 [Compound]

Precies als op de filmpjes en ik heb niet echt een heel andere mening dan voor ik hem irl zag; de fanshape peonies/dahlia's helder van kleur maar vorm en spreiding boeketten niet opzienbarend. Tweede cake mooie kleurenmix, verfijnd. Laatste twee cakes wel mooie toetjes, gaf goeie mix van kleur en crackling. Dus zeker wel genoten, Riakeo kwaliteit, maar om nou te zeggen echt een geweldenaar of diepe indruk...

Deze in de freak meegepakt voor €150. De kleuren zijn echt fantastisch en daarin blinkt riakeo echt uit. Wellicht komt deze beter uit de verf op een rustig moment, maar zeer van genoten.

We hadden 'm voor 145 euro. Deed me een beetje denken aan de Knsternder FUnkenhimmel die we nooit hebben gehad. In de praktijk was deze goed, maar na een Paranoid 2 is het wel aan soort anticlimax. Ook omdat het tempo er vrij snel uitgaat helaas.

Deze dit jaar ook afgestoken, en gezien alle hype voor Riakeo was ik heel benieuwd. Ik zal niet zeggen dat hij tegenviel want dat zeker niet maar ik had er veel meer van verwacht. Burst was minimaal, boeketten waren ook zeker niet groot. Maar de effecten die er uit komen maken het wel weer heel goed. Kleuren zijn echt super goed uitgewerkt bij Riakeo (ook bij de losse cakes viel mij dit al op).

In de freakactie voor een mooie prijs kunnen krijgen daardoor zeker de moeite waard.

Ik had er eerst 2, maar ben blij dat ik er 1 heb kunnen omruilen voor de Elegance. Dit is een sierlijke bak, maar deze wordt per 2 er niet beter op. Vond het een mooie rustige box en inderdaad wat lafjes qua burst. Deze maar gebruikt om wat rust te creëren in mijn showtje dat is die dan wel weer perfect voor

Back
Bovenaan