Partyraiser 2.0

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6557
Artikelnaam: Partyraiser 2.0
Aantal schoten: 244 schoten
Effectomschrijving: Oud & Nieuw is te kort voor sloom vuurwerk 2.0! Deze bak ontwikkeld door Partyraiser is DUBBEL compound en heeft in totaal 244 shots! Rammen!!
Tube diameter 20 + 25 MM
Stijghoogte: 25 meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 179,00
Actieprijs: € 159,00

O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

6557-Partyraiser-box-2.0_2.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Die quote op de box schept verwachtingen. Ben benieuwd wat de effecten zullen gaan worden.

Ik knap eerlijk gezegd af op designs met thema's als 'Sven & Koen', Partraiser en Rotterdam Terror Corps.. Geef mij maar de mooiere klassieke artworks dan dit soort spul :)

Ik wacht met smart af op de Motörhead-box. Tekst op de box is dan ook simpel; 'Everything Louder than Everyone Else'

Nu van de nieuwe producten de filmpjes online staan, zie je gelijk hoevaak een effect word gebruikt voor hun producten. Ook weer een mooie van VWT.

Lekker rambakje hoor! Die 3 traps fluiters en de normale fluiters zijn echt van topkwaliteit. Ook de soort 'scala salutes' zijn ook prima. Verder niet de meest spectaculaire effecten maar het geheel is gewoon dikke prima. Het heeft iets Tears from Heaven achtig.

Mmm vind dit de minst aansprekende nieuwe compound vsn VWT. Kan er niet exact de vinger op leggen maar deze pakt mij gewoon niet.

Mmm vind dit de minst aansprekende nieuwe compound vsn VWT. Kan er niet exact de vinger op leggen maar deze pakt mij gewoon niet.
Hier precies hetzelfde, misschien dat het toch aan het kaliber ligt of de snelheid. Had die 3 traps fluiters liever in een andere box van hun gezien.

Leuke opvolger voor Partyraiser, vond hem goed, maar de eerdere Partyraiser box sprak mij iets meer aan.

Ik had hier toch meer van verwacht, zeker met die slogan 'oud en nieuw is te kort voor sloom vuurwerk' valt het toch wat tegen. Prima bak hoor maar de Partyraiser '1.0' blijft voor mij wel beter.

Vind denk ik ook de oude versie net wat beter. Deze is zeker niet slecht hoor...maar vind ook de pauzes tussen de salvo's net iets te lang.

Wel tof vind ik de toevoeging van de gele parels. Erg gaaf en heb ik volgens mij nog niet eerder gezien in een cake of box?

Ziet er strak uit, alles zit er in, van fluiters tot spinners.
De fluiters zijn een leuke toevoeging, al jaren opzoek naar een box met fluiters.

Grappig hoe deze box eigenlijk maar weinig besproken wordt, terwijl het een mooie bonte box is hoor! Fluiters, salutes, salvo's. Lekker!

Staat ie bij mensen op de lijst?

Back
Bovenaan