Palm King [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: BVD857
Artikelnaam: Palm King
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 225 gram
Aantal Schoten: 15 shots
Effectomschrijving: 12 straight with Green Tail to Golden Palm with Green Blink, 3 shots Finale Fan-Shape
Tijdsduur: +/- 25sec.
Stijghoogte: +/- 30m
Afmetingen: 17,8 x 11 x 15cm
Richtprijs: €19,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

13374544.5f3daa43.560.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor z'n geld is deze het zeker wel waard!
Dikke palms, alleen niet super lange en mooie groene blinkers ze vervagen wel snel binnen 1sec:D!

Laatst bewerkt:
Dat filmpje van Torr lijkt er niet eens op.
Het zijn gouden palms die best lang blijven hangen en groene blinkers.
Precies zoals al eerder omschreven eigenlijk :P

Dat filmpje van Torr lijkt er niet eens op.
Het zijn gouden palms die best lang blijven hangen en groene blinkers.
Precies zoals al eerder omschreven eigenlijk :P

Als je leert lezen dan lees je dat ik vermeldde dat ze de naam Palm King al een keer eerder hebben gebruikt, dat het een andere cake is was al bekend :bonk:

Is deze nou met of zonder crackling in de W-shaped? Ik vind die crackling er namelijk niet uitzien, dus voor mij essentieel of ik hem op mijn lijst zet.

Ben wel benieuwd wat de rest nou van deze cake vindt?

Ik ben van mening dat deze cake aardig aan de prijs is. Maar het goud blijft zo heerlijk lang hangen dat ik deze moet aanschaffen!

Leuke cake met mooi effect maar waarom nou 15 shoten? En dan ook nog eens 20 euro. Tis weer typisch broekhof

This geen topper maar kijk is naar wat andere importeurs er zijn zat cakes die slechter zijn Van 15-25 euro :) En dan noem ik maar niet de importeurs namen.

Ik heb bij deze het eerste demo-filmpje voor jullie :) Je ziet hier TWEE exemplaren, geschoten bij de demo van Vechtweelde in Maarssen.

Ligt het aan mij of zijn de effecten behoorlijk anders dan op de film hierboven? Ik zie opeens rode blinkers en crackling...? :confused:

http://www.youtube.com/watch?v=dWdDsUz9j1w

Qua effecten zeker niet verkeerd. Zeer harde burst knallen en zeer grote boeketten! Het goud van de palm blijft lang hangen. Best een aardige cake, maar wanneer er eentje afgestoken wordt, ben ik bang dat - mede vanwege de korte tijdsduur - dit niet echt iets is wat in je kop blijft hangen. Gewoon net niet impressive genoeg.

Blijf dit toch een topper vinden hoor voor het geld.
grote volle boeketten, ok de tijdsduur is mischien niet heel lang, maar je krijgt er wel wat geweld voor terug.
Vind het jammer dat dit een beetje een ondergeschoven kindje is van crown....... teminste gezien de reacties hier :-)

Back
Bovenaan