Overzicht sd-fireworks films 2010

Thnx Richard voor het posten :)

Is dit trouwens alles wat je van mij hebt gefilmd ? :sad:
Of heb je nog meer :rolleyes:

Goede morgen allemaal, jullie zullen wel denken leeft die gast nog :p
Jah hoor alles aan deze kant gaat goed, het was gewoon een tijd voor mij om ff rustig aan tedoen qua vuurwerk shows en filmpjes dat had ff zo zn redenen ik had er simpelweg gewoon even geen zin in.
ik hoop dit jaar weer langs aardig wat shows tegaan, en hopelijk jullie te kunnen verblijden met de films en foto`s die ik maak.

Kort verslag van vorigjaar.

2010 was het eerste echte jaar dat ik aardig met vuurwerk heb bezig gehouden.
36 shows bezocht door heel nederland, daar voor mijn dank aan torr en ifire voor het vervoer en gezelligheid natuurlijk.
De shows die altijd in me geheugen blijven zitten, leidens ontzet , sail , Milheeze, en vlietdagen leidschendam.
Intotaal 90GB aan filmpjes kunnen maken hiervan komt er nog een kleine compilatie en zal hier worden gepost :D

Tevens veel mensen gezien en geproken tijdens shows die ik ken via het forum :) altijd gezellig en leuke sfeer :D, en ik hoop jullie dit jaar weer allemaal tezien. Bier, schaapies en koffie gaan mee :D

Gr stefan , en iedereen maak er weer een mooi VW jaar van !

Welkom terug gozer, ik moet wel eerlijk bekennen dat ik je op het forum heb gemist ondanks het feit dat wij elkaar wekelijks zagen/zien. Ik hoop dat je dit jaar weer mooie filpjes gaat maken alhowel je nu een concurrent erbij hebt die ook een camera heeft hahaha. Gezellig goos, ik kijk er alweer naar uit om saampies naar enkele shows te gaan.

Ps : nu je weer in de mood bent : regel het filmpje even van dat bonbridge blok :D

Een aantal dagen geleden ben ik door michael (pyromaniac) gevraagd om in de toekomst hun team te komen versterken met het maken van films/foto`s voor www.thundershow.nl , Zoiezo wil ik jullie bedanken voor de interesse die jullie hebben in mijn films en foto`s die ik maak.

Over dit aanbod heb ik niet lang hoeven twijfelen. Natuurlijk ga ik dit doen ! En ik hoop dat jullie er wat aan hebben ! :-)

Michael bedankt voor je aanbod ! en nogmaals een fijne samenwerking gewenst ! tot snel.

P.s mijn films blijven gewoon te zien in dit topic en tevens ook op me Youtube account.
Maar vanaf heden dus ook op
Http://www.thundershow.nl
http://twitter.com/#!/pyrovuurwerk

Gr stefan

Uiteraard ook van onze kant willen we je welkom heten in het team. Er bestond voor ons geen moment twijfel om jou bij ons team toe te voegen. Hoge kwaliteit video's die wij graag op thundershow.nl zien.

Een aantal dagen geleden ben ik door michael (pyromaniac) gevraagd om in de toekomst hun team te komen versterken met het maken van films/foto`s voor www.thundershow.nl , Zoiezo wil ik jullie bedanken voor de interesse die jullie hebben in mijn films en foto`s die ik maak.

Over dit aanbod heb ik niet lang hoeven twijfelen. Natuurlijk ga ik dit doen ! En ik hoop dat jullie er wat aan hebben ! :-)

Michael bedankt voor je aanbod ! en nogmaals een fijne samenwerking gewenst ! tot snel.

P.s mijn films blijven gewoon te zien in dit topic en tevens ook op me Youtube account.
Maar vanaf heden dus ook op
Http://www.thundershow.nl
http://twitter.com/#!/pyrovuurwerk

Gr stefan

Ik heb toch besloten om lekker voor me zelf door te gaan :)
ik wens de mensen achter thundershow , succes met de website en de films die ze maken. Gr stefan

Goede kwaliteit video's op je DVD :D leuk om te kijken want ik had een middagje niks te doen :p DVD zeker leuk, alleen 1 minpuntje is dat het soms niet helemaal scherp is en dat het vuurwerk af en toe buiten beeld is :)
Maar leuk in elkaar gezette DVD :)

Goede kwaliteit video's op je DVD :D leuk om te kijken want ik had een middagje niks te doen :p DVD zeker leuk, alleen 1 minpuntje is dat het soms niet helemaal scherp is en dat het vuurwerk af en toe buiten beeld is :)
Maar leuk in elkaar gezette DVD :)

Thanks voor je reactie steef !
Over het scherpstellen, ik weet hoe dat kwam. en is inmiddels verhopen door een tip van tony op fpm, bedankt daarvoor !

En over dat het buitenbeeld is, ik zal er meer opletten.

Back
Bovenaan