Overzicht sd-fireworks films 2010

stefantvs

VWC lid
In dit topic komen al mijn films testaan van dit jaar en natuurlijk van alles wat nog gaat komen :D, heel veel plezier ermee.

Overzicht shows 2010

December
Zoetermeer: 13-12-2010
Zotermeer : 12-12-2010
Rotterdam 11-12-2010
Rijswijk 06-12-2010
Tiel 04-12-2010
Pijnacker 02-12-2010

------

Milheeze 27-11-2010
Rotterdam 24-10-2010
Leiden 04-10-2010
Leidschendam 18-09-2010
Krimpen aan den ijssel 15-09-2010
Driebergen 11-09-2010
Brielle 28-08-2010
Amsterdam sail
Scheveningen 14-08-2010
Scheveningen 13-08-2010
Scheveningen 12-08-2010
Den-haag 01-08-2010
Stompwijk 19-07-2010
Werkendam 26-06-2010
Noordwijk 05-06-2010
Koudekerk a/d Rijn 29-05-2010
Tiel 22-05-2010
Ede 13-05-2010
Zoetermeer 08-05-2010
Zoetermeer 05-05-2010
Bergschenhoek 29-04-2010
Noordwijk 24-04-2010
Poeldijk 13-03-2010
Den-Haag 13-02-2010

SHOWS

Zoetermeer : 13-12-2010
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zoetermeer : 12-12-2010
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Rotterdam : 11-12-2010
+ YouTube Video

Tiel: 04-12-2010
+ YouTube Video

Pijnacker 02-12-2010
+ YouTube Video

Milheeze 27-11-2010
+ YouTube Video

Rotterdam 24-10-2010
+ YouTube Video

Leiden 04-10-2010
+ YouTube Video

Leidschendam 18-09-2010
+ YouTube Video

Krimpen aan den ijssel 15-09-2010
+ YouTube Video

Driebergen 11-09-2010
+ YouTube Video

Brielle 28-08-2010
+ YouTube Video

Amsterdam sail
+ YouTube Video

Zena Special , opendag
+ YouTube Video

Datum: 14-08-2010
Plaats: Scheveningen
+ YouTube Video

Datum: 14-08-2010
+ YouTube Video

Datum: 13-08-2010
+ YouTube Video

Datum: 12-08-2010
+ YouTube Video

Datum: 01-08-2010
Plaats; Den-Haag

Datum: - 19-07-2010
Plaats: - Stompwijk

+ YouTube Video

Datum: 26-06-2010
Plaats: Werkendam

+ YouTube Video

Datum : Zaterdag 5 juni 2010
Plaats: Noordwijk

+ YouTube Video

-----------------

Datum : Zaterdag 29-05-2010
Plaats: Koudekerk a/d Rijn
+ YouTube Video

-----------------

Datum : 22-05-2010
Plaats: Tiel

+ YouTube Video

-----------------

Datum : 13-05-2010
Plaats: Ede

+ YouTube Video

-----------------

Datum : 08-05-2010
Plaats: Zoetermeer

+ YouTube Video

-----------------

Datum: 05-05-2010
Plaats: Zoetermeer

+ YouTube Video

-----------------

Datum: 29-04-2010
Plaats: Bergschenhoek

+ YouTube Video

-----------------

Datum: 24-04-2010
Plaats: Noordwijk

+ YouTube Video

-----------------

Datum: 13-03-2010
Plaats: Poeldijk

+ YouTube Video

-----------------

Datum: 13-02-2010
Plaats: Den-Haag

+ YouTube Video

-----------------

-----------------

DVD2
+ YouTube Video

-----------------

DVD3 ( Nu te koop ! )
+ YouTube Video

-----------------

Zag net dat dit me 100ste post was ! yeah tijd voor een feesie. ps ik wil iedereen bedanken die het mogelijk hebben gemaakt voor mij om deze shows te kunnen filmen !

Laatst bewerkt:
Mooi topic Stefan wat ik zeker blijf volgen en ik wil je bij deze ook bedanken dat je mijn vaste camera man bent :D

En gefeliciteerd met je 100e bijdrage aan dit forum :thumbup:

En natuurlijk wil ik ook jou bedanken, ! altijd als je zin en tijd hebt, dan wil je wel een stukkie rijden voor die shows, en daar ben ik harstikke blij mee.

Haha grandioos dat je dit stukje film post, mede omdat ik de kriebels kreeg net van de route naar de Rijswijkse vuurwerkhal en de beelden van Zena Pijnacker. HIj heeft trouwens wel gelijk met die opmerking dat het raar is dat je door Delft moet om naar Pijnacker te gaan.
Mooie bus vol vuurwerk daar bij Zena, maar waarom zijn jullie aan het uitpakken.. hadden jullie teveel gekocht :)

dat is geen uitpakken... dat stukje film is terug gespoeld ;)

maar vet filmpje :) had die nog niet eerder gezien... mis alleen beelden van de driesprong en hutuin? of heb je toen niet meer gefilmd?

@jap, dat was wel uitpakken, toen stonden bij jou voor de deur :p
Maar idd geen hutuin en driesprong, van de driesprong heb ik alleen die vissen :D
En het kan kloppen dat je hem niet eerder heb gezien, heb hem pas gister gemaakt :p

had sowieso die beelden nog niet gezien... alleen een stukje toen we op weg naar rijswijk waren :P (iets met een honda civic en hybride dat dat geen goeie combinatie is ;)) maar leuk dat je zegt bij mij voor de deur en ik weet dat een vinex wijk op een dorp lijkt :P maar dat je dat nou zo open en bloot moet verkondigen? :P

Nieuw filmpje geupload

26-06-2010
werkendam

Het was een leuke show van ongeveer 10 min waarin mooie shells zijn geschoten volgens mij waaren deze ongeveer 5/ 6 inch, wat toch erg leuk is :-).
Wat wel een beetje tegenviel was de tempo van de show, het ging allemaal erg langzaam, en soms dan weer 4 of 5 tegelijk de lucht in. Al met al was het zeker de moeite waard om bij deze show aanwezig te zijn geweest.

p.s was het maar altijd zo lekker weer tijdens eens show, echt supper ! dr waaren ook nog wat leden van het forum gekomen, wat natuurlijk altijd gezellig is. Ben wel ff de namen kwijt sorry :p

zoiezo

Torr
i-fire
sunseeker
sjopizz (ofzo :p )

Gr stefan

Nieuw filmpje geupload

p.s was het maar altijd zo lekker weer tijdens eens show, echt supper ! dr waaren ook nog wat leden van het forum gekomen, wat natuurlijk altijd gezellig is. Ben wel ff de namen kwijt sorry :p

zoiezo

Torr
i-fire
sunseeker
sjopizz (ofzo :p )

Gr stefan

Gunner1001 en P-aart-y waren er ook nog :p
En het is sjopies :bonk:

Staat er weer mooi op Stefan, afstand was achteraf misschien toch net iets te groot om het goed te filmen maar toch is het een mooi schouwspel geworden :thumbup:
Nog even en ik draag je voor als proffessioneel filmer van vuurwerk bij een commerciele omroep :p

6 Nieuwe films geupload.

2x 12-08-2010 Schevenignen
1x 13-08-2010 Schevenignen
2x 14-08-2010 Schevenignen
1x Zena opendag 2009

Misschien een tip voor je Stefan, als je benoemd dat je een nieuwe filmpje hebt geplaats om daarachter misschien meteen de link van het topic / filmpje erachter te plaatsen. Dat maakt "jouw" topic een stuk leuker, makkelijker en overzichtelijker.

Torrr, thanks voor je tip / advies.
Maar naast dat ik het in het juiste topic plaats, staan de filmpjes ook volgorde van upload.
In de eerste post in dit topic staan dus alle filmpjes bij elkaar.

Maar opzich een link plaatsen , naar het topic kan geen kwaad, en dat zal ik dus ook doen in de toekomst.

Thanks, Gr

Torrr, thanks voor je tip / advies.
Maar naast dat ik het in het juiste topic plaats, staan de filmpjes ook volgorde van upload.
In de eerste post in dit topic staan dus alle filmpjes bij elkaar.

Maar opzich een link plaatsen , naar het topic kan geen kwaad, en dat zal ik dus ook doen in de toekomst.

Thanks, Gr

Ik weet het, maar niet iedereen die het topic opent gaat naar de beginpost. Ik heb namelijk ingesteld dat de nieuwste post van een topic als eerste verschijnen en de startpost dus soms enkele pagina's verder weg staan en ik neem aan dat velen deze instelling hebben toegepast.

Back
Bovenaan