Na een korte stilte leek het me goed om ook inhoudelijk te reageren hierop door mij om e.a. te verduidelijken.
Er is de afgelopen weken al veel over gediscusseerd op de forums maar door deze overname zal het Zena concept weer verder uitgebouwd kunnen worden en daardoor ook sterk en krachtig met de bekende uitstraling naar buiten toe kunnen treden. De gedachten en ideeën voor een nog sterker imago als concept heeft inmiddels vaste vorm gekregen, is goed doordacht op commerciëel vlak en is (vind ik) zeer goed te noemen voor de langere termijn.
Vanaf 8 juni a.s. zal het gehele concept worden gelanceerd op de forums, gaan de site(s) open en dan gaan we vanaf dat moment heel veel van ons laten horen. Er worden speciale sites/blogs bijgehouden voor de liefhebbers en voor de detaillisten zal er genoeg informatievoorziening worden getroffen.
Ik zag ook wat opmerkingen voorbij komen over de collecties waarop ik het volgende kan antwoorden. De huidige Zena collectie blijft in principe zoals deze is maar er zullen na verloop van dit jaar of volgend jaar enkele artikelen komen te vervallen. Dit zijn natuurlijk niet de hardlopers en topartikelen die jullie al gewend zijn van Zena, maar artikelen die gewoon niet goed in de markt liggen of waar weinig interesse in is.
Ook komen er via het nieuwe concept nieuwe cakes bij variërend van 2,5 euro tot 80 euro.. Daarbij word ook een duidelijke pakketlijn uitgebracht, dus voor ieder wat wils! Verder gaan we als importeur ook een demo organiseren en hebben nog veel meer plannen.. Meer daarover als meer bekend word na 8 juni.
Er zullen door de overname en verandering vast nog vragen zijn, ik zal mijn best doen om hier op te reageren als het mogelijk is..
Dus.. niet vergeten.. na 8 juni gaan we los!