Outblast

Zeker een topper, had hem voor de 2e jaar op rij. Alleen bleven bij de laatste schoten 1tje erin hangen waardoor er 1sec later alles ontplofde om ons heen. Klonk wel goed, maar best gevaarlijk om 00:15 :)

Dat lijk me idd welh eel gevaarlijk ja ik heb dit btw nog niet gehoord van de Outblast of ik heb niet goed gelezen maar hebben meer mensen hier last van gehad?
Al hoewel vuurwerk ook een keer een productiefout kan bevatten he.

Mij lijkt het dat het een productie fout is.
Ik heb hem dit jaar meerdere malen af zien gaan en ze gingen allemaal zoals ze horen te gaan.
Ook de outblast van mij zelf ging perfect.

Ik had 2x Outblast, geen problemen mee gehad.
En de Outblast heeft mijn verwachtingen volledig waargemaakt.
Een super 500 grammer voor een redelijke prijs.
Het is vooral het tempo waarmee de salvo.s de lucht ingeschoten worden wat deze cake zo bijzonder maakt.
Volgend jaar is hij er weer bij. Een absolute aanrader.

:bye:

Hier had iemand er 2 karton van (16 intotaal, 1 karton van Briliant, en 1 van Havana). Was erg leuk, op het laatst lekker meerdere tegelijk enzo. Een keer 4x tegelijk gezien, en een keer 2x. Jammergenoeg alleen de laatste gefilmd.

Laatst bewerkt door een moderator:
:Dzeker een toppertje heb hem 2 jaar terug gehad. was deze bij van de broeke in almelo in de aan bieding voor 30 euro geloof ik.

gr hindoe

Hier had iemand er 2 karton van (16 intotaal, 1 karton van Briliant, en 1 van Havana). Was erg leuk, op het laatst lekker meerdere tegelijk enzo. Een keer 4x tegelijk gezien, en een keer 2x. Jammergenoeg alleen de laatste gefilmd.

http://www.tjfireworks.nl/mediapool/48/487180/videos/2x_Outblast.mpg

De Brilliant Outblast gaat per 6 in een Karton Tim/Jesse.

Deze batterij, een dikke 500 grammer, heb ik besteld. Het aantal schoten, de effecten, het razende tempo, de effecten en natuurlijk de prijs. Alles samen gewoon een super batterij. Ik ken nu al niet wachten tot het eindelijk zover is. Deze gaat zeker opvallen na 12 uur.

Na oud en nieuw een foto + ervaring.

De outblast is eigenlijk sinds zijn introductie gelijk een topper geworden. Ik vind het persoonlijk een van de best die er tussen zit, en echt duur is hij niet. Door het tempo en de 61 schoten die achter elkaar blijven komen is het echt een spektakel. Tenminste als je deze aansteekt en hij is klaar dan heb je echt dat kick gevoel wat vuurwerk zo leukt maakt.

Ik heb deze, net als vorig jaar, weer besteld. Wat een 500-grammer zeg!:shocked:
Iedereen stond er van te kijken, was echt de topper uit m'n collectie.

Hij kost hier nog steeds 39,95, maar heb het maar bij 1 gelaten, vind ik al gek genoeg:D

Ik vind dat deze super cake "los" moet worden geschoten,dus niet per 2 of 3 tegelijk want dan verdwijnt het salvo effect! En dat is nu juist zijn sterke punt!!

Ik vind niet dat het salvo effect verdwijnt er als je er meerdere tegelijk schiet. Dan krijg je juist hele dikke salvo's. Als het goed is hebben wij er met oud en nieuw 4 tegelijk gefilmd. Dat is echt een geweld.
In mijn ogen met voorsprong de beste cake van hardix.

Ik ben afgelopen jaarwisseling niet in NL geweest en ik vroeg me af wat bij Hol de prijs van dit schatje was afgelopen jaar. Iemand hier die mij dat zou kunnen vertellen, dan kan ik dat alvast in de algemene berekening gooien voor komende jaarwisseling. Alvast bedankt.:bye:

Zo als elk jaar deze ook weer besteld. Wat een ding blijft het ook. Hoop alleen dat ie dit jaar niet op de grond uit elkaar knalt!

Een mooie cake, waarvan vooral het ritme van de schoten opvalt. Ik betaalde er 40 euro voor. Een adviesprijs van 50 euro vind ik toch wel veel voor deze cake.

De Outblast blijft voor mij toch het koningsnummer van Hardix.
Ik had hem zelfs 3x dit jaar en het blijft genieten geblazen met deze cake.
Krachtige salvo,s met een fantastische finale in crackling
Topper

Als jullie deze cake allemaal zo goed vinden, kijk dan nog even iets verder bij Hardix. De Memory van de HR-Line vind ik persoonlijk nog een stuk beter. Van de Outblast zijn de blinkers aardig snel weg en bij de Memory blijven de effecten wat langer hangen. Verder is de Outblast ook gewoon super en werd deze cake vaak verkocht tijdens de 2 verkoopdagen die ik heb gewerkt bij Harry's Vuurwerkhal.

Back
Bovenaan