Oud & Nieuw WSG 2010

WSG

VWC lid
Het is erg laat en dat komt omdat ik het eerst niet vanplan was omdat er in het topic van Jotjo en Keesiej al een aantal videos van mij stonden omdat wij het en soortvan met elkaar vierden.
Ik heb besloten om toch een eigen topic aan te maken dus hier is hij dan.

carbid
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

4 inch bonbridge
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

4 inch bonbridge
+ YouTube Video

4 inch bonbridge
+ YouTube Video

4 inch bonbridge
+ YouTube Video

4 inch bonbridge
+ YouTube Video

2x4 inch bonbridge
+ YouTube Video

2x4 inch bonbridge
+ YouTube Video

2x4 inch bonbridge
+ YouTube Video

2x4 inch bonbridge
+ YouTube Video

3x4 inch bonbridge
+ YouTube Video

cobra 6
+ YouTube Video

20.000 connector pyrostar
+ YouTube Video

20.000 connector pyrostar
+ YouTube Video

original fireworks 100.000
+ YouTube Video

doorgelont
+ YouTube Video

doorgelont
+ YouTube Video

doorgelont
+ YouTube Video

doorgelont
+ YouTube Video

Dit zijn lang niet alle filmpjes want er waren er heel veel mislukt(alle lichtpuntjes waren grote ballen geworden:angry:)

Laatst bewerkt:
Erg leuke filmpjes. Jammer dat je een Bonbridge shell gewoon midden op de dag afstek, het leek op strobe/blink effect, ben wel benieuwd hoe die in het donker was geweest. Was er gesleuteld aan die 20.000 connector of zit daar standaard zo'n snel tempo in?

Bedankt voor het delen. :)

Erg leuke filmpjes. Jammer dat je een Bonbridge shell gewoon midden op de dag afstek, het leek op strobe/blink effect, ben wel benieuwd hoe die in het donker was geweest. Was er gesleuteld aan die 20.000 connector of zit daar standaard zo'n snel tempo in?

die shell overdag was omdat ik nognooit zelf shells had geschoten dus ik wilde het even testen en dat heb ik expres overdag gedaan omdat het dan licht is dus dan kun je alles beter zien:p
ik had 4 van die matten en toen ik de eerste afstak schrok ik toch wel want ik had niet verwacht dat hij zo snel zou gaan en heb er dus zelf niets aan veranderd:)

Laatst bewerkt:

In het laatste filmpje qua shells, zie je de 2e shell die geschoten wordt. De meest rechtse, waarschijnlijk hetzelfde effect (:

die shell overdag was omdat ik nognooit zelf shells had geschoten dus ik wilde het even testen en dat heb ik expres overdag gedaan omdat het dan licht is dus dan kun je alles beter zien en savond is er toch altijd weer drank in het spel:p
ik had 4 van die matten en toen ik de eerste afstak schrok ik toch wel want ik had niet verwacht dat hij zo snel zou gaan en heb er dus zelf niets aan veranderd:)

Ik wou je eigenlijk sjapoo geven omdat je een siershell overdag afsteekt. Meer in de zin van dat je zo benieuwd ben dat je toch maar 1 afsteekt.. dat gevoel zou ik dan wel hebben

Maar, dat je dan neerzet dat er in de avond drank in het spel betrokken zou worden vind ik je toch wel een losert..!

Ik wou je eigenlijk sjapoo geven omdat je een siershell overdag afsteekt. Meer in de zin van dat je zo benieuwd ben dat je toch maar 1 afsteekt.. dat gevoel zou ik dan wel hebben

Maar, dat je dan neerzet dat er in de avond drank in het spel betrokken zou worden vind ik je toch wel een losert..!

het was nog niet eens van zo zeer uit benieuwdheid maar uit veiligheid:wink:

en dat laatste slaat weer nergens op:rolleyes:
want als je voor het eerst shells gaat schieten als je aangeschoten ben zie je minder gevaar en je denkt minder goed na over wat je doet

het was nog niet eens van zo zeer uit benieuwdheid maar uit veiligheid:wink:

en dat laatste slaat weer nergens op:rolleyes:
want als je voor het eerst shells gaat schieten als je aangeschoten ben zie je minder gevaar en je denkt minder goed na over wat je doet

Ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoelt. Dat je 's middags een shell probeert ivm veiligheid, helemaal goed, maar dat de reden is dat je 's avonds drank op hebt...:bonk: Dits is dus ook wat Djara bedoelt en ben ik t ook helemaal mee eens. Shells/vuurwerk afsteken en drank/alcohol gaan niet samen!

ik weet heus wel wat wel en niet kan hoor!
ik vind dat ik gewoon zelf moet weten,maarja ik haal het wel weer weg.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel leuke filmpjes man. Jammer dat je niet meer filmpjes heb om te posten.

Vind trouwens de doorlont projectjes wel grappig maar niet echt spectaculair, in het vervolg zou ik beter nadenken over je keuze aan potten ( want waarschijnlijk betaalde je evenveel voor die doorlont projecten als dat ik doe, alleen zijn de mijne 'spectaculairder'! )

Bedankt voor het delen man, en ik spreekje.

hey man ja ik heb gewoon wat willekeurige potten gepakt en die doorgelont.
dit jaar ga ik ze wel echt goed uitzoeken en samelstellen.
spreek je nog wel man

Zag er opzich nog wel leuk uit hoor, wel een grappig showtje, maar meer voor de vooravond vond ik.

Ik ga dit jaar weer filmen en zal mijn projecten ook filmen, gewoon nederlandse potten enzo. Kunnen we beetje vergelijken haha. :thumbsup:

Back
Bovenaan