Oud & Nieuw Vuurwerkbieb 2011-2012

Tja, Showtime is wat prijzig maar wat is deze ook weer super mooi! En hij komt op film ook erg goed over! Dit jaar toch ook maar eens wat showtime denk ik. Dank voor de films Rob, en keep on going!:D

mooie film rob
ben wel benieuwd wat er op 5.19 zat
ben zelf gek op blauw
trouwens leuk gedaan met die dieren

Erg leuk in elkaar gezet, mooi spul geschoten inderdaad. Ook mijn complimenten voor alle filmpjes die je in de topics plaatst, kom je bijna overal wel tegen en ze geven me keer op keer een erg goed beeld van hoe het product is. Ga zo door zou ik zeggen :D

Thunder, dank je wel voor je reactie, leuk te horen dat dit en mijn andere filmpjes gewaardeerd worden! Ik maak alle filmpjes altijd met erg veel plezier en zal dat ook altijd wel blijven doen, want zeg nou zelf wanneer verveelt vuurwerk? NOOIT!

Binnenkort komen er weer nieuwe filmpjes :wink:

Ik heb sowieso nog 3 leuke compilaties van vuurwerkwinkels / shows in de planning staan :wink:

Erg leuk in elkaar gezet, mooi spul geschoten inderdaad. Ook mijn complimenten voor alle filmpjes die je in de topics plaatst, kom je bijna overal wel tegen en ze geven me keer op keer een erg goed beeld van hoe het product is. Ga zo door zou ik zeggen :D

Back
Bovenaan