Oud & Nieuw Kruittuig 2011-2012

Die TdV, gave pot. Het optimale effect heb je eigenlijk bij 1 per keer. Of 3 in een w-shape waarbij de boeketten naast elkaar zichbaar worden. Ik had al zo'n verwachting dat als je meerdere i-shape zou doen, het gave zou worden, maar het effect niet optimaal zou zijn.

In dat opzicht ben ik echt blij met jullie filmpje. Super gaaf, maar het bevestigde mijn vermoeden wel. Een enkele is estetisch gezien net iets mooier.

Wel een beste burstknal zo te horen.

Erg leuke filmpjes, ben benieuwd naar de rest!

En ze zouden ook een cake als de Tanz der Vampire op de Nederlandse markt moeten hebben, leuk effect!

Ja, die Tanz der Vampire blijft geniaal! :D
Wel jammer dat jullie óók vergeten zijn hoeveel stukt tegelijk het ook alweer waren! Ik weet het zelf ook niet meer :p Vier stuks? Zes stuks? Moeilijk om de schoten te tellen.

Dat filmpje van de Hydra A is ook geweldig. Had ik nog niet eens gezien! Schitterend om ons commentaar te horen; het spreekt boekdelen!

We houden de sfeer er in!
We hebben nog enkele filmpjes voor jullie.

Enjoy!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

En dan gaan we door! al zijn we bijna aan het einde aangekomen..

30K-legaal:

Perkunas:

2x Zware jongens + 2x hypnotized

7x secret salute en 5 x silver salute:

lekker films hoor! idd die laatste film is wel super bruut met die secret salutes. heerlijke rambakken van vorrig jaar!

En vandaag de laatste filmpjes van onze fantastische stooksessie.
Wij hebben een top avond gehad, en hopen dat jullie net zo hebben mee genoten van de filmpjes :)

Kruittuig wenst iedereen fijne feestdagen en een fantastisch mooie kruitrijke maar vooral veilige en mooie jaarwisseling! En doe ons een lol, laat ons ook meegenieten van jullie filmpjes de komende maanden? :D

:bye: and Enjoy!

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Onbekend knal cake is lekkah zeg.
En die warrior en hoog moed haha omg zoiets wil ik wel is meemaken hoor.
Top filmpies ben benieuwd naar volgend jaar.

Wauw, lekker geweld, 15x hoogmoed in de straat.
Top filmpjes, heb genoten van de filmpjes!

Jullie ook een fijne jaarwisseling :). (komt vast wel goed)

Vandaag weer een update waar jullie allemaal op hebben lopen wachten! :D

Het kruittuig tien uur project!

Eindelijk hè? Op het randje van tweede kerstdag lijkt mij een mooi moment om even lekker warm te worden van deze mooie film.
Met een flinke groep liefhebbers (mannetje of tien) hadden we samen geld ingelegd voor een grandioze opening. Als iedereen wat bijdraagt, is er opeens veel mogelijk! Wel een flink geregel, want de ene int het geld, de andere ontwerpt de openingsshow, de derde bestelt en haalt het vuurwerk weer op...gelukkig was er één handige man die met de schietcomputer in de weer was gegaan. Hij had alles doorgelont en voorbereid :) Daarom had hij ook de supervisie met het opbouwen, maar helaas waren we toch wat later dan exact tien uur :p Geeft ook verder niet, want het was het waard! Een ongekende opening van professionele proporties! Prachtig getimede cakes werden steeds leeg gebraakt! Eigenlijk wil ik niet teveel verklappen wat je ziet, maar ik zeg wel dat het steeds heftiger wordt :D Alles bekijken dus!

3129sux.jpg

10zwwmf.jpg

Filmpje!
http://www.youtube.com/watch?v=62IhqKqpX0I

En dit is wat er dan overblijft! Een rookpluim op U tegen te zeggen!
2ed2mvs.jpg

351aagg.jpg

Back
Bovenaan